Audio Set!

Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd!
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

franksmits
Ik bied deze set aan voor een vriend.
Set is te koop i.v.m. nieuwe uiterst complete Volvo S40. Set is nog geen half jaar oud!

Compleet in doos inclusief bonnetjes.

Zie de mooie Flyer.

Image

Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat
jacob1990
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1838366.html

mooi setje

dat past toch nooit in een mr2
franksmits
Jawel hoor :) Versterkers gaan voor in de klep. Subwoofer is smal dus past in een mooie box :) De speakers zijn prima in de deur te plaatsen met een mooie MDF ring. De achter speakers gaan op de originele plekken.
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
die sub is best "liter" gierig.. een erg grote behuizing is dus gewenst.. of hij moet free air geplaatst worden.. niet erg geschikt voor de mr2 iig (ik wilde hem ook). de overige onderdelen zijn naar mijn mening erg goed en klinken erg goed. de vtek serie klinkt best zuiver ;)
franksmits
Liter gierig? De subwoofer moet in een 15liter behuizing. Valt dus wel mee!
tweakmaster
hmm, heb het eens na laten rekenen en toen kwam het op 40+ uit :|
franksmits
Dit staat in de boekjes ... Ook zat hij in een 15liter kist en gaf erg goed geluid!
Dokter Rob
Als hete in te bouwen is in een portier, misschien is het dan iets voor onze electricienpiet, Melvin?
ErikV
Even snel over de honger naar liters door de SWS-12. Als ik de geadviseerde kasten bekijk zie ik het volgende. Gesloten tussen ongeveer 3 en 8 liter.
Dat is een veel te ruime marge om serieus genomen te worden. Dus hou de bovengrens maar aan.......
Gepoort is het advies 27 liter.
Ik ga het zelf echt niet narekenen aan de hand van de TSP, tenzij iemand daar behoefte aan heeft.
Post Reply