Reacties Jaf 2009

Moderator: Pieten

Melle
Zere vingers van het typen..
Lijkt wel een gevalletje "skinhead zegt iets over huidskleur van grote meneer".
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Ik kan geen foto's zien bij die posts... waar gaat dit over?

Edit: laat maar, lag blijkbaar aan mijn internet, zie het nu wel en dit is echt kut zeg! jezus... zat me al te ergeren aan mensen die veel te hard tussen de autos door aan het rijden waren en zelfs mensen die burnouts deden tussen te stands, maar gelukkig ging dat nog allemaal goed :S
Broekie
wij liepen net t terein af toen dit gebeurde, verder niet van de schade gezien, maar we zeiden nog wel tegen elkaar dat als onze auto's daar in de buurt stonden t slecht zou aflopen met die gozer...
MR2DIE4
Ik lul al aardig mee !
heb ook steen tegen me auto gehad maar wel op de toyo shootout

die kerel met zijn "reliant?" met zijn gsr motor ofzo? klein ding dat hevig gaat zette zijn burnout al in op d episte ipv op de burnout strook, resultaat, opvliegende stenen ook tegen mijn auto, helaas geen verhaal tegen. :-/
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Was een leuke dag, ben er ook even weeste kijken. Echt een goede zaak om te zien hoe de skyline werdt ingehaald door de Dooierick!!! Jammer van het cool probleem. Maar goed om te horen dat er geen groot probleem was aan de auto!!

Ik heb alleen een nog grootere hekel gekregen aan civic`s die dingen maken alleen maar herrie en rijden voor geen meter!
SanderdeHaan
Ik lul al aardig mee !
Ben ook geweest, moest helaas wat eerder naar huis dus helaas geen time attack gezien. Had me stiekem al een beetje verheugd om de MR2 van Dooierick te zien en te horen op het circuit. Van wie was trouwens de groene MR@ op de club stand? En wat voor remmerij zit er onder? Begin toch te twijvelen of ik die van mij toch niet moet houden en eem turbo swap moet doen :p.
Groeten Sander
dooierick
ik denk dat het supra remmen waren maar weet het niet zeker ben het vergeten te vragen
SpeedDevil
nee het was niet de eigenaar van die monstertruck.
hij is wel door het bedrijf waarvan het is op staande voet ontslagen wat ik gehoord heb
dooierick
nja terrecht
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
SanderdeHaan wrote: Van wie was trouwens de groene MR@ op de club stand? En wat voor remmerij zit er onder?

Ik denk dat je die van mr2PUNTfreak bedoeld... die is groen ;)
Geen idee wat voor remmen hij had...
dooierick
nja het zag er wel heel netjes uit :P
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Green Goblin wrote:Image

Oei.... als ik denk wie dit is, heeft hij nú spijt dat de taxatiedag uitgesteld is...
Green Goblin
Vast...alsof ie de taxatiewaarde uitgekeerd krijgt als ie zijn auto op het circuit in de poeier rijdt.

Verder is een beetje sluikreclame geen probleem, maar om het in elk topic van een kapotte auto tegen te komen wordt vervelend...
Beer
MarcoTwo wrote:Oei.... als ik denk wie dit is, heeft hij nú spijt dat de taxatiedag uitgesteld is...
Ik zou ook een beetje aan de discretie van je eigen bedrijf denken, als klant zou ik dergelijke uitspraken niet zo op prijs stellen ;)

Als we dan toch met sluikreclame bezig zijn:

Hier nog wat foto's van het JAF, genomen door mijn broer:

http://caralbum.com/cat-japans-auto-fes ... er)-31.htm

The Wild Bunch stand staat er geheel toevalligerwijs niet bij, hij dacht dat het de andere club was...
ROB-E
dr komen nog meer foto's!!!!
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Green Goblin wrote:Vast...alsof ie de taxatiewaarde uitgekeerd krijgt als ie zijn auto op het circuit in de poeier rijdt.

Verder is een beetje sluikreclame geen probleem, maar om het in elk topic van een kapotte auto tegen te komen wordt vervelend...

Die kans is hier wel klein, maar je weet nooit hoe het opgeschreven wordt natuurlijk.

Aan sluikreclame doe ik niet op die manier! Als het diegene is wie ik denk dat het is (de foto lijkt 99% op een ja), stond erg recentelijk op de nominatie. Werd uitgesteld door wat werkzaamheden, net als enkele collega's zonder motor (ja, het zijn turbomotoren).

Als je het geval van de gele bedoeld: dat was meer goede wil en een tip. Of iemand daar gebruik van maakt om wat extra pegels terug te krijgen, blijft een keuze (er was al telefonisch contact geweest daarvoor).
Ewoud
Ik denk dat Green puur doelt op het altijd maar vermelden of een auto wel of niet een taxatie(afspraak) bij jou heeft gehad. En/of waarom ie dat had moeten doen.
tweakmaster
Hij heeft gewoon pech.. KLAAR
Niels
Ik lul al aardig mee !
SanderdeHaan wrote: Van wie was trouwens de groene MR@ op de club stand? En wat voor remmerij zit er onder?
Groeten Sander

Dat is mijn MR2.

Schijven van een supra en van een rx8

Heeft nog iemand foto's gemaakt dan zie ik ze graag verschijnen had mnamelijk de sd-kaart thuis laten liggen.
MR2DIE4
Ik lul al aardig mee !
ik heb nog heleboel fotos op men facebook account gezet, zitten er ook van de MR2's bij natuurlijk ;D

die border style vond ik wel echt dik eigenlijk

en die van dooierick ook.

http://www.facebook.com/home.php?#/albu ... =818722242
Post Reply