1x 3sgte gen3 halfcut
Moderator: Pieten
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
durf je wel?;)
-
franksmits
Wat een opmerking van mij wel niet kan doen
Laten we nog even flink door gaan in het topic van een Halfcut 
-
franksmits
zinloos revven, doortrappen met koude motor, niet af laten koelen, te vaak in hoge toeren rijden, goedkoop onderhoud etc!
-
Glenn
Alles wat niet goed is voor een auto.
Maar soms vraag ik me af, die blokken zijn gemaakt om hard mee te gaan toch? Vinden ze het dan heel erg om vaak hard doorgehaald te worden? Mits goed onderhoud word gepleegd natuurlijk!
Maar soms vraag ik me af, die blokken zijn gemaakt om hard mee te gaan toch? Vinden ze het dan heel erg om vaak hard doorgehaald te worden? Mits goed onderhoud word gepleegd natuurlijk!
UHUM
ik mr2 aftrappen????
ik rij de eerste 5km niet hoger dan 2.000 toeren en vervolgens maxiemaal 2.500toeren pas na 15km ofzow ga ik na 3,500 toeren
en mijn mr2 verbruikt 1liter op 3.000km
owkej hij heeft wat schade aan de voorkant ma dat ga ik gewoon netjes maken (ooit)
ik mr2 aftrappen????
ik rij de eerste 5km niet hoger dan 2.000 toeren en vervolgens maxiemaal 2.500toeren pas na 15km ofzow ga ik na 3,500 toeren
en mijn mr2 verbruikt 1liter op 3.000km
owkej hij heeft wat schade aan de voorkant ma dat ga ik gewoon netjes maken (ooit)
zinloos toerenmaken doe ik ijgenijk wel aan, teminste kortse spritjes en dan niet vanaf stilstaant want das zonde van je koppeling
goedkoop ondehoud? ik werk zelf als automonteur mijn mr2 word ehct wel in de watte gelecht zegma owkej mijn andere auto niet ma tog:P
en niet af laate koelen bedoel je 1 a 2minuutjes late draaie ? dat moet tog alleen bij turbo ??
goedkoop ondehoud? ik werk zelf als automonteur mijn mr2 word ehct wel in de watte gelecht zegma owkej mijn andere auto niet ma tog:P
en niet af laate koelen bedoel je 1 a 2minuutjes late draaie ? dat moet tog alleen bij turbo ??