Foto van m'n emmer
Moderator: Pieten
Moet dit niet in het topic "foto's van je mr2" ?
Zo heb ik ooit eens een reactie teruggestuurd naar de OvJ met een aanbieding voor een cursus fotografie bij de Leidse Onderwijs Instellingen. De beste man kon mijn humor niet waarderen en vatte mijn goedbedoelde advies op als een bezwaarschrift. Enkele maanden later kon ik op het kantongerecht mijn verhaal uitleggen aan iemand die iets meer humor had.... mijn advies zou worden doorgestuurd en ik moest gewoon mijn sanctie betalen.
Aan jouw foto te zien heeft de cursus niet geholpen, ofwel werken de wetshandhavers met wel erg slecht apparatuur.
Aan jouw foto te zien heeft de cursus niet geholpen, ofwel werken de wetshandhavers met wel erg slecht apparatuur.
Mattheus wrote:Zo heb ik ooit eens een reactie teruggestuurd naar de OvJ met een aanbieding voor een cursus fotografie bij de Leidse Onderwijs Instellingen. De beste man kon mijn humor niet waarderen en vatte mijn goedbedoelde advies op als een bezwaarschrift. Enkele maanden later kon ik op het kantongerecht mijn verhaal uitleggen aan iemand die iets meer humor had.... mijn advies zou worden doorgestuurd en ik moest gewoon mijn sanctie betalen.
ambtenaren hebben een ander gevoel voor humor dan wij
maare zon foto wil ik ook wel
edit: EN IN KLEUR !