20 swap

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

nielsfeenstra
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
ik heb een aantal vraagjes over een 20v blacktop swap.

ik zit al dagen te kijken op internet naar info over de 20v swap, maar kan niet echt vinden wat ik zoek

ik heb een aantal vragen en ik hoop dat jullie hier mij antwoord op kunnen geven.

past de motor op de orginele motorsteunen?

past mijn orginele bak ?

hoe zit het met de kabelboom (duidelijk schema) ?

is er in nederland iemand die hier in gespecaliseerd is en eventueel een compleete ombouw set kan leveren of een compleete kabelboom
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Hier in NL zijn er maar een paar idd...
Motor past op de originele steunen.
Motor past op de originele bak.

Kabelboom zit iemand in de States die voor ik geloof 250 euro een plug and play harnas voor je in elkaar breid. Je stuurt jouw auto kabelboom op naar hem. Hij maakt hem plug and play voor een 20V ecu ( moet je aangeven of ST of BT ) en vervolgens stuurt hij hem terug.

Volgens mij staan er op MP wel een aantal complete sets met ECU en kabelboom. Eigenlijk het enige probleem met de 20V is het koelsysteem die je zelf een beetje moet verzinnen.
nielsfeenstra
Ik lul al aardig mee !
dat koelsysteem maken is geen probleem voor mij. Maar de kabelboom dat is het ergste voor mij. ik heb hier ook nog geen duidelijk schema van gevonden. Heb jij hier misschien een heel duidelijk schema van.Maar in nederland zit niemand die dit voor mij kan doen ?
Leliev
Moet je eens rondspeuren op http://www.mr2oc.com

Staat veel info
Xhermes
Idd MR2oc zal je het wel kunnen vinden. Ik zou lekker de kabelbomen opsturen geen gezeur met kabels doormeten en weet ik veel wat. In die 2 weken dat het duurt voordat je hem terug krijgt kan je het blok een beetje opfrissen, erin hangen en je koelsysteem verzinnen.
Green
AD alias powerslider in sint oederode heeft een aantal motoren op voorraad. en hij kan hem ook voor je aan het lopen brengen.

tel nummer 0621534072
nielsfeenstra
Ik lul al aardig mee !
ik zal contact op nemen
martien
Ik lul al aardig mee !
Blof-fan
Ik lul al aardig mee !
Of probeer 'Ad' eens: http://www.groundspeed.nl
Hij kan je eventueel aan de motor helpen met alles wat je erbij nodig hebt, je kunt de motor vooraf zelfs horen lopen als je dat wilt en hij kan de complete ombouw voor je verzorgen ;D

Hij doet veel swaps voor de Corolla's, waar de BT swap eigenlijk al aardig gebruikelijk aan het worden is.
Zolang jij een 4A-GE 16V erin hebt liggen, dan past de 20V altijd ;)
Jona1985
Ad heeft mijn blacktop er ook in gelegd,
Geen problemen gehad, behalve dat ik het lang vond duren.
Post Reply