Project interieur re-trim

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

jvlierop
Met mijn project is het rustig momenteel. Ik heb het Momo stuur er wel al inzitten. Verder is hij nu nog erg interieurloos, d.w.z. nog hetzelfde als op de eerder geplaatste foto's.

Er zijn wat dingen tussen gekomen in de relationele sfeer waardoor ik nu sinds twee maanden in m'n eentje de kosten van het huis moet betalen (waar ik dat eerder nog kon delen met m'n vriendin ;)...) Ik heb ook behoorlijk wat doekoes aan haar moeten betalen voor hetgeen zij had geinvesteerd en dat is uit de MR2 pot gekomen. Dus ik heb het laten bekleden van het interieur met leer nog maar even opzij geschoven. Ik heb even met het idee gelopen om het dan maar in fasen te doen maar dat werd me afgeraden. Zoiezo werd het dan duurder dan alles in 1 keer omdat er vaker kleinere hoeveelheden leer ingekocht moest worden en er zou dan kans zijn op kleurverschil.

De interieurdelen die gespoten moesten worden zijn al wel gedaan maar die kan ik dus nog niet terugplaatsen omdat het dashboard zelf nog niet in de auto zit/kan. Het is btw in plaats van pianozwart uiteindelijk toch zilvergrijs geworden! Ik heb het ook niet meer zelf gedaan maar door een autospuiter laten doen.

Het polyesteren heb ik getracht maar lukte niet zoals gepland dus daar ben ik vanaf gestapt. In plaats daarvan heb ik het instrumentenpaneel ook zilvergrijs laten maken. Ben alleen nog op zoek naar mooie indiglow wijzerplaten.

Maaaar goed, ik heb geen haast en ik rij er voorlopig verder toch nog niet mee.
franksmits
Vervelend om te horen dat het geld ergens anders heen moet, maar niet te vergeten dat de auto een hobby is en niet direct prioriteit heeft!

Ik ben wel benieuwd naar tussentijdse foto's van het spuit werk!!
shenron
Type MR2: AW11
He man, hoe gaat het met je ice ? ben benieuwd, want ik wil ook alles gaan spuiten.
Alleen zou je me wat tips kunnen geven hierover ? en hoe jij het zou doen.

Groeten Dennis
Post Reply