Hallo,
i.v.m. het sneller halen van het motorrijbewijs als verwacht wil ik alleen gaan motor rijden en de MR2 dus verkopen.(ook ivm vele file)
De MR2 heeft 238xxx km gedraaid en verbruik zeker geen olie.
Speurders link:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 71051.html
Mvg!
(VERKOCHT) TK: Toyota MR2 2.0 GTi T-Bar SW20
Moderator: Pieten
-
Almanzo86
klopt maar het zijn meerdere dingen die hier bij tellen, ik ga weg bij Toyota ga ergens anders werken.
En ga een stuk verder weg werken, als ik hem blijf rijden gaat het mij zo veel meer op jaar basis kosten en heb nu mijn motor rijbewijs en dan scheelt dat ZO veel geld.
Dus ik ben een dief van mijn eigen portomonee als ik hem blijf rijden
Niks te nadelen van de auto want geniet er zeker van het rijd zeker top maar het is gewoon niet verstandig.
En ga een stuk verder weg werken, als ik hem blijf rijden gaat het mij zo veel meer op jaar basis kosten en heb nu mijn motor rijbewijs en dan scheelt dat ZO veel geld.
Dus ik ben een dief van mijn eigen portomonee als ik hem blijf rijden
Niks te nadelen van de auto want geniet er zeker van het rijd zeker top maar het is gewoon niet verstandig.
-
Almanzo86
Hilversum, en woon zelf in Wijk bij Duurstede. heb dan veel last van file's en vind het zonde om zo veel te gaan betalen aan brandstof enz. terwijl ik op de motor zo veel minder geld kwijt ben.
Wie weet in de toekomst alsnog een MR2 erbij maar ben nog op een leeftijd dat dat financieel lastig gaat
Wie weet in de toekomst alsnog een MR2 erbij maar ben nog op een leeftijd dat dat financieel lastig gaat
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Neem je een krantenwijkje erbij voor op de zondagAlmanzo86 wrote:Hilversum, en woon zelf in Wijk bij Duurstede. heb dan veel last van file's en vind het zonde om zo veel te gaan betalen aan brandstof enz. terwijl ik op de motor zo veel minder geld kwijt ben.
Maar waar precies in hilversum?
- crazygreek
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
heeeeeeeeeee man als je nou een paar dagen geleden er mee had gekomen dan had ik hem van je gekocht.
maar nu is mijn geld op en heb ik een mazda 626 gekocht.
zonde zonde zonde
maar nu is mijn geld op en heb ik een mazda 626 gekocht.
zonde zonde zonde