Bekende F430 replica te koop (Mr2 basis)
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Het zal Frank misschien ook nog niet zijn opgevallen, maar die van Herbie had namelijk ook een dak..
- mr2PUNTfreak
mr2PUNTfreak wrote:Volgens mij ook.Kan me geen topic herinneren met een zzw30 als ombouw project.
Ik schreef toch ook dat ik geen zzw30 ombouw project kon herinneren.mrgeel wrote:Dank je!!!;D
Ben al vanaf 12.54 bezig om het een aantal mensen duidelijk te maken hier op het forum.
Ben je meteen op de hoogte van de gemiddelde MR2-kenner hier op het forum.![]()
![]()
![]()
Groetjes, MRGEEL8)
- mr2PUNTfreak
Zo'n jonge kerel, en dan al problemen met je geheugen, Hans regel even een Nintendo DS voor Frank, met brain training erop.franksmits wrote:Ik had ze niet meer zo vers in het geheugen staan toen ik dit bericht postte.
- mr2PUNTfreak
Bestaat dat nog?mrgeel wrote:Maak maar effe € 145,-- over op m,n rekening en ik zorg ervoor.![]()
Misschien in Mini-Loco een betere en goedkopere oplossing.![]()
Grus, MRGELB8)
Wat kost dat dan?:P
-
franksmits
Nee, ik heb hier al een geschikt spel voor
!
P.s. mijn interesse ligt niet meer bij de replica's
. Als ik iets niet interessant vind, onthoud ik het ook niet ^^
P.s. mijn interesse ligt niet meer bij de replica's
-
jvlierop
Er begint me iets te dagen....
Kunnen jullie je nog die (zwaar mislukte) rode 355 replica herinneren op basis van een SW20? Die stond voor ik meen rond de 20k op marktplaats. Vorig jaar ergens volgens mij.. Is toen ook nog door iemand hier gepost. Was een rechtsgestuurde SW20 met een turboblok die volgens de advertentie een 2.5L motor had.. Replicakit die erop gebouwd was, was dramatisch.
Welnu, die was ook van die Oerlemans als ik me niet vergis! (En ik vergis me bijna nooit
) Ik heb hem toen namelijk nog een mail gestuurd over dat feit dat er een 2.5L turbo motor in zou zitten.
Volgens mij heeft hij hem uiteindelijk ingeruild bij dat exclusive tuning worldwide of hoe het ook heten mag. Die hadden die 430 replica toen voor ca. 40k op mp staan. Later hadden ze namelijk die 355 replica ineens op mp te koop staan. Aangezien 1+1=2 vermoed ik dat die Oerlemans zijn 355 daar heeft ingeruild.
Echter nu is hij denk ik die 430 ook al weer beu.. En weer klopt de motorinhoud in de advertentie niet, wat bij die 355 met zijn 2.5 ook al het geval was.
Kunnen jullie je nog die (zwaar mislukte) rode 355 replica herinneren op basis van een SW20? Die stond voor ik meen rond de 20k op marktplaats. Vorig jaar ergens volgens mij.. Is toen ook nog door iemand hier gepost. Was een rechtsgestuurde SW20 met een turboblok die volgens de advertentie een 2.5L motor had.. Replicakit die erop gebouwd was, was dramatisch.
Welnu, die was ook van die Oerlemans als ik me niet vergis! (En ik vergis me bijna nooit
Volgens mij heeft hij hem uiteindelijk ingeruild bij dat exclusive tuning worldwide of hoe het ook heten mag. Die hadden die 430 replica toen voor ca. 40k op mp staan. Later hadden ze namelijk die 355 replica ineens op mp te koop staan. Aangezien 1+1=2 vermoed ik dat die Oerlemans zijn 355 daar heeft ingeruild.
Echter nu is hij denk ik die 430 ook al weer beu.. En weer klopt de motorinhoud in de advertentie niet, wat bij die 355 met zijn 2.5 ook al het geval was.
-
franksmits
Dat kan ik me ook nog wel herinneren inderdaad. Maargoed, een replica is het toch niet helemaal...