Succes met de verkoop! Wat komt er voor terug? ITR?
(VERKOCHT) MR2 2.0 GTI 16V, 94'er Caribean Blue metallic
Moderator: Pieten
Zonde! Mooie wagen. Vooral mooie pook en pookhoes 
Ja das mooi spul hey, echt leer
.
Heb inmiddels de RDW gebeld maar helaas. De regels zijn wel aangepast in 2008. Als je nu je kenteken zou verliezen dan hoeft er geen 1 op je plaat, alleen op je papieren bewijs. Echter omdat er bij mij al een 1 op staat, wordt deze er niet meer afgehaald, ook niet als ik nieuwe platen aanvraag. Als ik hem nu kwijt zou raken dan komt er een 2 op mijn papieren en de 1 op mijn plaat blijft.
Zal het dus moeten doen met die 1
.
Heb inmiddels de RDW gebeld maar helaas. De regels zijn wel aangepast in 2008. Als je nu je kenteken zou verliezen dan hoeft er geen 1 op je plaat, alleen op je papieren bewijs. Echter omdat er bij mij al een 1 op staat, wordt deze er niet meer afgehaald, ook niet als ik nieuwe platen aanvraag. Als ik hem nu kwijt zou raken dan komt er een 2 op mijn papieren en de 1 op mijn plaat blijft.
Zal het dus moeten doen met die 1
Als mensen zo'n auto willen gaan ze echt niet kijken op een 1 imho...
-
franksmits
En waarschijnlijk wilt de persoon hem gewoon zelf erg lang blijven rijden. 1994 + voor deze prijs is echt wel gewild.
Ghehehe, ja das goed hor. Maar die kans is wel heel erg klein denk ikTomr2 wrote:Oke, mocht je van gedachten veranderen dan hoor ik dat wel
De nieuwe dynamo is trouwens gemonteerd. Afgelopen maandag overleed de oude definitief.
- Surferdude
Hey Olav.. Uppen kost geld hier..
Prijsverlaginkje?
Prijsverlaginkje?
De emmer is verkocht jongens en meisjes. Van de week wordt ze opgehaald door de nieuwe eigenaar. Hij is al lid van de club, had alleen nog geen emmer...
Ik weet zeker dat ik haar ga missen maar een meer praktische auto heeft nu even de voorkeur. Gelukkig gaat ze wel naar een liefhebber die haar weer de aandacht gaat geven die ze verdient.
Ik weet zeker dat ik haar ga missen maar een meer praktische auto heeft nu even de voorkeur. Gelukkig gaat ze wel naar een liefhebber die haar weer de aandacht gaat geven die ze verdient.
Gefeliciteerd met de verkoop. En we zien je wel weer terug 
Jammer, maar we zien je hopelijk niet weleens.
Hou ons maar op de hoogte (met foto) van de komende aanwinst, misschien zien we je wel rijden.
Hou ons maar op de hoogte (met foto) van de komende aanwinst, misschien zien we je wel rijden.
-
Remcovdloo
- Ik lul al aardig mee !
Hey mensen, Ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van Olav's emmer!! Ik kijk al een tijdje rond op het forum, en heb al veel info opgedaan (bedankt!!). Heb altijd al een zwak voor de emmers gehad en ik kan me er nu eentje veroorloven. Ik ben zeer blij met de nieuwe aankoop en denk dit ook zeker te blijven. Jullie horen zeker nog van me!! Gr. Remco
Welkom en maak even een project topic aan!
- Surferdude
Je hebt in ieder geval een goede aangekocht, gefeliciteerd er mee!