Heb je voor mij trouwens ook al camera's besteld?
Camera
Moderator: Pieten
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Haha, op de motorkap lijkt me inderdaad leuk, dan zie je wat je allemaal achter je gelaten hebt
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Zijn ze nu nog steeds niet binnen? Duurt wel lang hoor 
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Geeft niks hoor
Kun jij niks aan doen en ik ken dat soort verzendingen, die vinden ze blijkbaar heel moeilijk 
Binnen een week was alles binnen. Nog niets mee gedaan trouwens.
Nogmaals, volgens mij wil half auto rijdend nederland die dingen hebben. Ik zit op 3 of 4 NL fora beetje mee te lezen en overal zijn het topics met minimaal 4 pagina's met mensen die ze bestellen. Zullen wel gewoon gebackordered zijn en die chinezen kennende sturen ze niet even een mailtje om dat te zeggen.
ik heb sinds een maandje leuk speelgoed!

ik heb een beugeltje gemaakt voor op mijn brandweerhelm met een 2 GB micro SD kan je 1,5 uur opnemen.
Beeld en geluid zijn super!!!!
even wat spec's:
Video format: AVI
Image format: 640x480
Camera format 1280x960
er zit een accu in die opgeladen word via de USB aansluiting totale beschikbaarheid van de accu: (minimaal 2 uur) langer heb ik er nog niet mee geklooit.
ik ben er 2 dagen mee naar een oefencentrum voor de brandweer geweest SUPER kwalliteit.
geluid, alles er op en er aan.!
groetjes Ralph

ik heb een beugeltje gemaakt voor op mijn brandweerhelm met een 2 GB micro SD kan je 1,5 uur opnemen.
Beeld en geluid zijn super!!!!
even wat spec's:
Video format: AVI
Image format: 640x480
Camera format 1280x960
er zit een accu in die opgeladen word via de USB aansluiting totale beschikbaarheid van de accu: (minimaal 2 uur) langer heb ik er nog niet mee geklooit.
ik ben er 2 dagen mee naar een oefencentrum voor de brandweer geweest SUPER kwalliteit.
geluid, alles er op en er aan.!
groetjes Ralph
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
rmmr2 wrote:owjaa... PS: in china besteld.. binnen een week op de deurmt voor een 10-tje!
Uhm... dat is zeg maar waar dit hele topic over gaat
Weet iemand al hoe je de datum goed krijgt?
Of geheel uit beeld houdt?
Of geheel uit beeld houdt?
Stukje tape. Nee even zoeken op 808 camera date ofzo.
Wanneer komt die PM dan? En wat voor geheugenkaartjes gaan er in?Jap_DMM wrote:shit, alleen helemaal vergeten geheugenkaartjes te bestellen..![]()
moet nu weer weg, zal morgen even pb's sturen naar degene om gegevens uit te wisselen