rateltje bij terugschakelen
Moderator: Pieten
Nog een vraagje: mijn zwager overweegt een MR2 te kopen -waarover ook de vraag mbt de TTE-uitlaat-. Nu lijkt de deal best ok te zijn, maar bij een tweede proefrit viel het volgende op: bij terugschakelen komt er voor uit de auto een ratelend/krakend geluidje, alsof er een soort vliegwiel ronddraait dat net niet lekker loopt. Dat geluid hoor je als je van 3 naar 2 gaat en op 2800-2900 rpm uitkomt. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Zeker niet, dat betekend een revisie van de versnellingsbak of een andere versnellingsbak.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Als het voor uit de auto komt, dan lijkt me een syncromeshring uitgesloten. Of het moet een speciaal model zijn, met de versnellingsbak voor in (zeker lang prelude gereden krijger ?).
Is het niet gewoon iets dat los zit en rammelt ? (aangezien het bij een bepaald toerental voorkomt.)
Is het niet gewoon iets dat los zit en rammelt ? (aangezien het bij een bepaald toerental voorkomt.)
Green Goblin wrote:Als het voor uit de auto komt, dan lijkt me een syncromeshring uitgesloten. Of het moet een speciaal model zijn, met de versnellingsbak voor in (zeker lang prelude gereden krijger ?).
Ik had niet gelezen dat het van de voorkant kwam...
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Welk bouwjaar is de Z ?