tekoop: AW11 supercharged

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Silver
op marktplaats:

http://auto.marktplaats.nl/toyota/35452 ... arged.html

Na vele jaren ben ik er op uitgekeken.
Hopelijk heeft een ander er nog vele jaren plezier van.
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Kijk! De ex. XLR8 is weer te koop, nog steeds met de rode strip op de voorspoiler.;)
Tim82
Zit er ook een C56 bak met sper in?

btw 't lijkt net alsof ik nieuw ben, maar miss weet je wie ik ben; JAAAAREN geleden was er iemand op 'het andere' forum onder de naam SuperWhite_mk1 (Noud G. uit Eindhoven) met een '87 AW11 (surprisingly; in Toyota 040 wit). Dat is mijn ex-zwager en ik heb die auto (en user-name) toen ooit van hem overgenomen. Ik weet dat jij in die tijd ook al bij de club zat. Heb inmiddels 4 AW11's versleten. Begint zwaar te jeuken als ik dit zie... :boos:
Green Goblin
Type MR2: AW11
Tim82 wrote:zat. Heb inmiddels 4 AW11's versleten. Begint zwaar te jeuken als ik dit zie... :boos:
Koop dan dat ding van Bob maar.....heb je een keer een goede..

Ik zit ook al al die tijd bij de club en heb nog steeds mijn eerste...;D
Silver
Tim82 wrote:Zit er ook een C56 bak met sper in?

btw 't lijkt net alsof ik nieuw ben, maar miss weet je wie ik ben; JAAAAREN geleden was er iemand op 'het andere' forum onder de naam SuperWhite_mk1 (Noud G. uit Eindhoven) met een '87 AW11 (surprisingly; in Toyota 040 wit). Dat is mijn ex-zwager en ik heb die auto (en user-name) toen ooit van hem overgenomen. Ik weet dat jij in die tijd ook al bij de club zat. Heb inmiddels 4 AW11's versleten. Begint zwaar te jeuken als ik dit zie... :boos:

Ik kan me Noud en die witte AW11 nog wel herinderen ja. Ik denk dat ik jou ook nog wel eens ontmoet heb, kan er alleen even geen beeld bij krijgen.

Dit is overgens geen C56, die zou ook niet zo lang heel blijven denk ik. Een C56 zat alleen op een 4age van '87.
De bak die in mijn ride zit is een E58 met sper (LSD). Die bak zat bij de AE101 frontcut (corolla) die ik toen gekocht heb. Is nog een hoop uitzoekwerk geweest om het werkend te krijgen, wel leuk werk.

Je kunt natuurlijk altijd even komen kijken. ;)
Tim82
Ah ik dacht dat het een C50 en C52 was voor resp. fase 1 en fase 2 en een C56 voor de 4AGZE. Maar in elk geval een sper, dat is belangrijk :hypocrite:

Ik ga even nadenken......

Green, ja jij zat in die tijd ook al bij de club haha. En ik kan me Han nog herinneren, uit Veldhoven. Met Apple-sticker op de achterruit van z'n rode AW11. Daar heb ik nog eens een set wielen opgehaald.
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Hoe zit het met eventuele roest?
Zit er nog wat werk aan?

Oh en heb je nog wat close-up foto's van de deukjes in de deur enzo?

en ik zie dat er apk opzit tot 10 juli-2010, wat moet er allemaal voor apk gedaan worden?

alvast thnx :)
Silver
kimr2tje wrote:Hoe zit het met eventuele roest?
Zit er nog wat werk aan?

Oh en heb je nog wat close-up foto's van de deukjes in de deur enzo?

en ik zie dat er apk opzit tot 10 juli-2010, wat moet er allemaal voor apk gedaan worden?

alvast thnx :)

Het blijft natuurlijk een oude auto. Linksachter zegmaar nog onder de bumper komen wat blaasje in de lak. Daar heeft ooit water ingestaan omdat het gaatje verstopt was. En boven het voorraam zit een klein plekje. Voor de rest kan ik geen roestplekken vinden.

Ik zal hem morgen eens wassen en een pic schieten. Nu is er alleen maar stof en spinnenwebben te zien.

Vorig jaar ging ie met vlag en wimpel door de apk, denk niet dat het dit jaar anders zal zijn.
Peerke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: ZZW30
Bob, dan doe je er toch een nieuw APK-tje bij. ;)
Post Reply