Mijn AW11 van 88
Moderator: Pieten
Goed bezig! Had je ook nog meer dingen erop gezet? Lichter vliegwiel bijvoorbeeld?
Lichter vliegwiel wou ik eerst wel doen, maar was bij een lokale tuner geweest (Emming) die heeft me verteld dat er van een vliegwiel van een 4age niet veel te halen is.
Maar ik heb nog wel een liggen, dus ga het nog wel even proberen om hem af te draaien.
Ook draai ik op een ecu van een celica (125pk versie) (ja Rob-E weer een quote voor het celica lijstje:P ) dus dat zou ook wat moeten doen tenopzichte van de standaard 115pk ecu.
Maar ik heb nog wel een liggen, dus ga het nog wel even proberen om hem af te draaien.
Ook draai ik op een ecu van een celica (125pk versie) (ja Rob-E weer een quote voor het celica lijstje:P ) dus dat zou ook wat moeten doen tenopzichte van de standaard 115pk ecu.
-
Brum
Ziet er goed uit!!
Bestaat Emming nog? Had een mailtje gestuurd maar heb nog steeds geen antwoord gehad.
Bestaat Emming nog? Had een mailtje gestuurd maar heb nog steeds geen antwoord gehad.
-
Roland
Haha ok, maar merk je er ook wat van?R_Dawn wrote:Is wel een Celica versie, want hij komt uit een celica;D
Naar mijn idee is er wel een aardig verschil, mijn AW11 (124pk versie dus) is volgens mij wel wat pittiger dan de 115pk versie waarmee ik wel eens met mee heb gereden. Maar dat verschil zit em niet alleen in de ECU natuurlijk.
R_Dawn wrote:Lichter vliegwiel wou ik eerst wel doen, maar was bij een lokale tuner geweest (Emming) die heeft me verteld dat er van een vliegwiel van een 4age niet veel te halen is.
Dat klopt.
Wel kun je een aluminium vliegwiel monteren, van bijvoorbeeld Fidanza.
Heb ik ook
R_Dawn wrote:Ook draai ik op een ecu van een CELICA (125pk versie) (ja Rob-E! weer een quote voor het CELICA lijstje:P )
Fijn dat je aan me denkt:dux-blij_thumb-up:
maar, heb ik het al gezegd???:hypocrite:
Mooi Kleppendeksel man!:bier-smiley-oranje:

@ Brum:
Ja emming bestaat nog, maar als je wat wilt weten kun je het beste even langs gaan.
@Roland:
Hij trekt nu beter door, bij de 115pk versie was het net of de "zin" er een beetje uit is hoog in toeren.
@ Rowand:
Zal ff ebayen.
@ Rob-E:
Thnx voor het compliment.
Ja emming bestaat nog, maar als je wat wilt weten kun je het beste even langs gaan.
@Roland:
Hij trekt nu beter door, bij de 115pk versie was het net of de "zin" er een beetje uit is hoog in toeren.
@ Rowand:
Zal ff ebayen.
@ Rob-E:
Thnx voor het compliment.
Ben weer ff aan het shoppen geweest, heb namelijk een 3SGTE gekocht voor de MR. Het is een gen1, en ga deze eerst helemaal netjes maken.
Pics:

Moet nog wel een bak van een SW hebben, ombouw naar 4wd is me te veel werk:D. Dus als er nog iemand een versnellingsbak overheeft, hou ik me aanbevolen (mag gewoon een N/A zijn)
Pics:

Moet nog wel een bak van een SW hebben, ombouw naar 4wd is me te veel werk:D. Dus als er nog iemand een versnellingsbak overheeft, hou ik me aanbevolen (mag gewoon een N/A zijn)