Mijn AW11 van 88

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Goed bezig! Had je ook nog meer dingen erop gezet? Lichter vliegwiel bijvoorbeeld?
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Lichter vliegwiel wou ik eerst wel doen, maar was bij een lokale tuner geweest (Emming) die heeft me verteld dat er van een vliegwiel van een 4age niet veel te halen is.

Maar ik heb nog wel een liggen, dus ga het nog wel even proberen om hem af te draaien.

Ook draai ik op een ecu van een celica (125pk versie) (ja Rob-E weer een quote voor het celica lijstje:P ) dus dat zou ook wat moeten doen tenopzichte van de standaard 115pk ecu.
Roland
Dat is niet een Celica versie, dat is gewoon de 4A-GE versie zonder katalysator.
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Is wel een Celica versie, want hij komt uit een celica;D
Brum
Ziet er goed uit!!
Bestaat Emming nog? Had een mailtje gestuurd maar heb nog steeds geen antwoord gehad.
Roland
R_Dawn wrote:Is wel een Celica versie, want hij komt uit een celica;D
Haha ok, maar merk je er ook wat van?
Naar mijn idee is er wel een aardig verschil, mijn AW11 (124pk versie dus) is volgens mij wel wat pittiger dan de 115pk versie waarmee ik wel eens met mee heb gereden. Maar dat verschil zit em niet alleen in de ECU natuurlijk.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
R_Dawn wrote:Lichter vliegwiel wou ik eerst wel doen, maar was bij een lokale tuner geweest (Emming) die heeft me verteld dat er van een vliegwiel van een 4age niet veel te halen is.

Dat klopt.

Wel kun je een aluminium vliegwiel monteren, van bijvoorbeeld Fidanza.

Heb ik ook ;D
ROB-E
R_Dawn wrote:Ook draai ik op een ecu van een CELICA (125pk versie) (ja Rob-E! weer een quote voor het CELICA lijstje:P )

Fijn dat je aan me denkt:dux-blij_thumb-up:

maar, heb ik het al gezegd???:hypocrite:

Mooi Kleppendeksel man!:bier-smiley-oranje:
Image
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
@ Brum:
Ja emming bestaat nog, maar als je wat wilt weten kun je het beste even langs gaan.

@Roland:
Hij trekt nu beter door, bij de 115pk versie was het net of de "zin" er een beetje uit is hoog in toeren.

@ Rowand:
Zal ff ebayen.

@ Rob-E:
Thnx voor het compliment.
mr2PUNTfreak
Netjes weer hoor!
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Ben weer ff aan het shoppen geweest, heb namelijk een 3SGTE gekocht voor de MR. Het is een gen1, en ga deze eerst helemaal netjes maken.

Pics:
Image

Image

Moet nog wel een bak van een SW hebben, ombouw naar 4wd is me te veel werk:D. Dus als er nog iemand een versnellingsbak overheeft, hou ik me aanbevolen (mag gewoon een N/A zijn)
ROB-E
Kijk dat vind ik mooi!

Een blok die ongeveer het zelfde bouwjaar heeft als jouw AW11
Dat vind ik nou een perfect match :dux-blij_thumb-up:
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Ja he:d vond het zelf ook wel toepasselijk.
Post Reply