Hopelijk nog niet voorbij gekomen.
http://www.autoweek.nl/autoreview/27433 ... Speedshift
ZZW30 in de Autoweek
Moderator: Pieten
Ik krijg hem vandaag pas binnen.
Niet jaloers op de versnellingsbak?????
Ik trap het gaspedaal tot op de bodem in en laat hem daar tot ik een 170-180 ga. Ben zeker niet sneller dan de fabrieksrijder die de acceleratietijden heeft vastgelegd in een handbak, maar ben zeker sneller dan al die "self-appointed" Nicky Lauda's op de A2 en ik doe nu al 185000km met mijn eerste koppelingsplaten!
smt-groet, Henri
Ik trap het gaspedaal tot op de bodem in en laat hem daar tot ik een 170-180 ga. Ben zeker niet sneller dan de fabrieksrijder die de acceleratietijden heeft vastgelegd in een handbak, maar ben zeker sneller dan al die "self-appointed" Nicky Lauda's op de A2 en ik doe nu al 185000km met mijn eerste koppelingsplaten!
smt-groet, Henri
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Reden dat ik liever geen SMT wilde, is dat als je er een probleem mee krijgt, het meestal de ecu is. En die is ongeveer dezelfde prijs als een gebruikte Corolla.......
Het is niet gezegd dat je problemen met de SMT krijgt natuurlijk.
Het is niet gezegd dat je problemen met de SMT krijgt natuurlijk.
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Heb je ook al een gen 2,5 voor je boek?:P;DJoeri wrote:OK, ik heb'em nooit zelf geprobeerd, maar ik hoor slechte verhalen over de snelheid van het opschakelen en goede geluiden over het terugschakelen.
Maar waar woon je? Ik zoek nog een SMT'er voor in m'n boek...