Koop die Monocraft!! Dan heb je echt iets bijzonders..
En ± €350 BPM kost je ook niet de kop.. En deze heeft "maar" 190 Bhp dus geen probleem met invoeren..
Moderator: Pieten
Ik moet toegeven dat het me het laatste half jaar wel weer een beetje begint te jeuken en dat er een neiging is op komen zetten weer eens wat anders te willen. Die monocraft had ik al eerder gezien, maar gezien de steenslag en de slechte kap heb ik daar wat twijfels over of ie wel goed onderhouden is. Ik koop liever geen afgeragde auto's.. (tenzij ze heel goedkoop zijn zodat je geld overhoudt om ze te fixen)Surferdude wrote:Jaja.. "Gewoon nieuwschierig"...![]()
Je ziet gewoon je UK avontuur in de soep lopen, dat is het..
Koop die Monocraft!! Dan heb je echt iets bijzonders..![]()
En ± €350 BPM kost je ook niet de kop.. En deze heeft "maar" 190 Bhp dus geen probleem met invoeren..
Dank jeSurferdude wrote:We dwalen af in Marco's topic Bjorn, ik maak wel even een nieuwe voor je aan..
BST wrote:Ah, je denkt dat ik miljonair ben, helaas.. dat ben ik niet ( *duimt heel hard ivm trekking staatsloterij volgende maand*)

NIET?? Oh.. Maar 7 rooitjes is geen miljaar en dat kan je toch wel ff op hoesten?Ah, je denkt dat ik miljonair ben, helaas.. dat ben ik niet
whitespyder wrote:Hier nog een optie 4![]()
Niet mijn smaak:X, maar om iig bij dezelfde kleur te blijven.
En... t is n koopje, klein btje werk misschien
http://link.marktplaats.nl/362853616
Surferdude wrote:Neuh... dan zou ik de ex-MRGeel kopen.. Die staat ook nog te koop.
Surferdude wrote:NIET?? Oh.. Maar 7 rooitjes is geen miljaar en dat kan je toch wel ff op hoesten?![]()
Je hebt ook nog een SW te verkopen denk ik...
hoofdpiet wrote:Kun je haar niet verkopen?
hoofdpiet wrote:Kun je haar niet verkopen?