Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Toyota MR2 1.8 16V
Voorzien van een monocraft widebody kit, aangezien de voorbumper en de voorschermen van deze kit misten heb ik deze zelf gemaakt.
Verder is de auto voorzien van een power enterprises turbokit.
plaaties. :yahoo:
begin
zijschermen uitgemeten en gemonteerd
Zijschermenzitten al op plek, nu nog netjes afwerken.
@ surferdude, de auto is al maximaal verlaagd, doordat de kit zeer hoge wielkasten heeft lijkt dit niet zo.
Met originele veren, is de ruimte achter tussen de wielkast en band zon 20cm.
Ik ga niet zo heel vaak naar meetings toe, maar ben van plan om binnenkort toch naar zondagsrijders meeting bij fullcartuning toe te gaan, en JAF ben ik natuurlijk bij.
Er ligt nog steeds een 1ZZ in de auto, Ik heb nog geen idee wat het vermogen is.
Qua warmte heb ik niet veel last van, dit omdat de widebody extremere luchtinlaten in de achterspatborden zitten, die dus meer (koel)lucht vangen.
Ook heb ik in de motorruimte boven de einddemper de afdekkap verwijderd, zodat er een betere luchtdoorstroom is.
@erikmr
De kleur is van een Honda S2000, met extra droge parelmoer er doorheen
legal r wrote:@ surferdude, de auto is al maximaal verlaagd, doordat de kit zeer hoge wielkasten heeft lijkt dit niet zo.
Met originele veren, is de ruimte achter tussen de wielkast en band zon 20cm.
Ik ga niet zo heel vaak naar meetings toe, maar ben van plan om binnenkort toch naar zondagsrijders meeting bij fullcartuning toe te gaan, en JAF ben ik natuurlijk bij.
Er ligt nog steeds een 1ZZ in de auto, Ik heb nog geen idee wat het vermogen is.
Qua warmte heb ik niet veel last van, dit omdat de widebody extremere luchtinlaten in de achterspatborden zitten, die dus meer (koel)lucht vangen.
Ook heb ik in de motorruimte boven de einddemper de afdekkap verwijderd, zodat er een betere luchtdoorstroom is.
@erikmr
De kleur is van een Honda S2000, met extra droge parelmoer er doorheen
welke turbo is het precies? want het zal vast een set zijn geweest die voor de ZZW30 is gemaakt, vanwege de ruimte..?