Monteren Style-Auto Bodykit

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Ik vroeg me af of er iemand is met ervaring van het monteren van de StyleAuto bodykit op een aw11.

Het lijkt er namelijk op, dat deze stukken plaatwerk gedemonteerd moeten worden, wil de voorbumper passen. Dit lijkt me een beetje vreemd, omdat het spatbord dan niet meer zo goed vast zit.
Image
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Als je spatbord zonder de 2 schroefjes aan de door jou omcirkelde keienvanger niet meer goed vast zit, dan moet je maar eens gauw gaan controleren of je spatbord op alle andere punten wel nog met alle schroeven en bouten vast zit ;)

Want die 2 schroefjes horen zeker niet het verschil te maken tussen wel en niet stevig vast zitten....
ROB-E
Type MR2: AW11
PM Rowanmr2 eens.
Die heeft een styleauto kit.

BTW mooie AW11 :dux-blij_thumb-up:
Hoe is het met je gen1 3S-GTE project?
RowanMR2
Die plaatdelen moeten er inderdaad vanaf, maar daar zit je spatbord niet mee vast! Die plaatdelen zitten namelijk aan het spatbord vast.

Montage spreekt voor zich:
- Verwijder deze plaatdelen
- Aan onderzijde voorbumper loopt een strip van links naar rechts, hier kun je de StyleAuto bumper aan hangen.
- StyleAuto bumper in wielrand vastzetten
- Klaar
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Ok, klopt wel dan, ik had namelijk die stang aan de onderkant van het spatbord nog los liggen, daarom leek me het niet zo stevig.

@ROB-E: wat betreft mijn 3sgte project, ik ben nog bezig om alle benodigde onderdelen te verzamelen. Wil binnenkort beginnen met het uitelkaar halen van het blok.
bonno
Zo'n mooie MR2 en dan gaan zagen in het plaatwerk :(
Doe het niet. !

Kan best mooi wezen, maar een drempel verkeerd en je bent weer klaar.
bond
Type MR2: AW11
He Bonno hoe meer wij onze AW11jes aanpassen. Dan blijft jou AW11 het orgineelst met een paar anderen toch.
bonno
bond wrote:He Bonno hoe meer wij onze AW11jes aanpassen. Dan blijft jou AW11 het orgineelst met een paar anderen toch.

Als je het zo stelt dan is dat waar. Je hebt nog gelijk ook. ;D
Post Reply