Het was gezellig!!! Volgend jaar maar weer doen.
Reacties D-tour 2010
Moderator: Pieten
heb weer wat meegemakt vandaag
drenthe heeft weinig astfalt
rob is huiselijk aangelegd en kan ook nog bakken en braaden
honda rijders komen later
en mooi blauw is niet lelijk
verder eindelijk de black one ontmoet of was het de yello goblin
punt en miss punt bedankt
Was weer een leuke dag rob en carolien wou jullie nog even bedanken voor jullie gastvrijheid,eten en drinken was dik voormekaar.Heb hier nog een paar foto's van de meeting genomen.Een leuke opname van robke zijn stuur.

Nog een leuke hunnebed gespot in omgeving nieuwbuinen.

Nog een leuke hunnebed gespot in omgeving nieuwbuinen.

- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Surferdude wrote:Grasbaanraces?

- Green Goblin
- Green Goblin
Hier mijn impressie...

- mr2PUNTfreak
Volgens mij moet jij je lens even schoonmaken, of reed Ewoud voor je.
;D
- mr2PUNTfreak
Had voor jou wel een alternatieve route geregeld.mrgeel wrote:Oeiiiiiiiiiii.![]()
![]()
![]()
Blij dat ik m,n autootje hier niet aan heb hoeven bloot te stellen, denk dat je meteen 112 had kunnen bellen voor een reanimatie.![]()
Toch leuk dat jullie een gezellige dag gehad hebben.![]()
Groetjes, GEEL8)
- mr2PUNTfreak
Dat we offroad gaan????::);Dmrgeel wrote:Ik zal er rekening mee houden de volgende keer.![]()
Groetjes, GEEL;)
Ja het was erg gezellig en gelukkig reed ik ergens vooraan dus hoef ik niet de Lidl olie van mn voorruit te poetsen....
In Drenthe houden ze heel erg van: Rotondes, korte verkeersdrempels, zandpaden en grindweggetjes... Oh en boeren met uitstekende karconstructies bij tractoren die hoogstwaarschijnlijk niet MR2-proof zijn.
Lekkere bargeknoei, kudo's voor de chef.
Wat ik heb meegekregen: Skytune moakt herrie, mien wicht, mooie glimmende grondlak is niet leluk, Lidl verkoopt motorolie voor 'n prikkie en ik heb nog een boel te sleutelen voordat alles de "Erik seal of approval" kan meekrijgen.
In Drenthe houden ze heel erg van: Rotondes, korte verkeersdrempels, zandpaden en grindweggetjes... Oh en boeren met uitstekende karconstructies bij tractoren die hoogstwaarschijnlijk niet MR2-proof zijn.
Lekkere bargeknoei, kudo's voor de chef.
Wat ik heb meegekregen: Skytune moakt herrie, mien wicht, mooie glimmende grondlak is niet leluk, Lidl verkoopt motorolie voor 'n prikkie en ik heb nog een boel te sleutelen voordat alles de "Erik seal of approval" kan meekrijgen.