Rebuild/reviseren Schroefset

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Rebuild/reviseren Schroefset

Bericht door Mr2-wouter »

Op moment ben ik, samen met wat anderen, aan het beslissen voor welke schroefset/coilover ik/we moeten gaan. Nou zijn we al aardig wat dingen aan het afstrepen maar naast de schroefset zelf is ook de Rebuild belangrijk.

Je hebt er natuurlijk niks aan als je voor je rebuild je set naar japan kunt gaan sturen daarvoor. Dat kost je klauwen met geld...

Mijn vraag dus... welke merken Coils/schroefsets kun je gewoon hier in NL door een erkend bedrijf laten herbouwen?

Gelieve niet met onzin komen als, ga toch voor Apex veren en Koni geel of zakken zand voorin gooien om hem omlaag te krijgen.
The Honda Kit

Bericht door The Honda Kit »

koop gewoon een s2000 , zitten ze standaard onder ... ;D


nee , Tein kun je gewoon in nederland laten herbouwen
, je kunt er voor tercht bij total car concept , ik meen te weten dat Ferry ze ook heeft laten herbouwen pas geleden , weet aleen niet waar .
Gebruikersavatar
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 dec 2006, 22:09
Type MR2: AW11

Bericht door ullmaster »

nou ik heb die van intrax ben er zeer tevreden over. die kan je naar volkel heen brengen .dan heb je ze de zelfe dag weer eronder ziten :D daar kan je zelf bij blijven en toe kijken hoe ze het doen ,wel leuk om te zien. is ook nederlans en zeer bekend in de rallysport
Plaats reactie