Heel gaaf hoe je dit allemaal doet!
Eerder kun je dan fotoshoots gaan aanbieden haha want hoe gaaf is zo'n foto wel niet!
MR2 Rigshots
Moderator: Pieten
- Surferdude
Zoals beloofd weer een ochtendje aan het spelen geweest, weer wijzer geworden; de staaldraden moeten goed strak zitten om een stabiel beeld te kijgen.

Het weghalen van de paal vergt toch wel enige kennis van Photoshop, meer dan ik tot nu toe heb opgedaan zeg maar.. Maar we gaan voorruit!!
Van m'n telefoon:

Het weghalen van de paal vergt toch wel enige kennis van Photoshop, meer dan ik tot nu toe heb opgedaan zeg maar.. Maar we gaan voorruit!!
Van m'n telefoon:

- Surferdude
Dankjewel! Die vind ik zelf ook het beste gelukt (Die is ook mijn klapjap achtergrond nu..)
Rigshot meeting?
Dan kan ik alleen niet met de MR2 komen, dat gaat niet passen..
Rigshot meeting?
Dan kan ik alleen niet met de MR2 komen, dat gaat niet passen..
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Ziet er SUPER uit Arthur, goed bezig geweest!:dux-blij_thumb-up: Laat die meeting maar komen.
Superfoto's!!! Ik denk dat er heel wat Wild-Bunchers zijn die wel zo'n actie-foto van zichzelf in hun geliefde bolide willen hebben! Dus mocht je dit willen doen op een meeting... dan ga je het aardig druk krijgen... hahaha
-
Demo
leuk om te zien dat je er meer mee doet.
vond het een beetje lame om te lezen dat je iemands foto exact wil kopieren, ipv creatief wilt zijn en er een andere setting voor dezelfde toepassing op creeerd. maargoed, je experimenteerd nu wat.. dat is mooi.
Maar waarom heb je niet met photoshop getracht iets vergelijkbaars te krijgen? is redelijk goed te doen hoor..
vond het een beetje lame om te lezen dat je iemands foto exact wil kopieren, ipv creatief wilt zijn en er een andere setting voor dezelfde toepassing op creeerd. maargoed, je experimenteerd nu wat.. dat is mooi.
Maar waarom heb je niet met photoshop getracht iets vergelijkbaars te krijgen? is redelijk goed te doen hoor..
- Surferdude
Ik dacht wel dat ik creatief genoeg was geweest..
Het idee kopiëren kan ik niet, want ik weet niet waar de foto genomen is en ik heb geen NSX en ook geen zwart haar. Dat is ook niet mijn bedoeling. De eerste foto met die NSX dient als inspiratiebron voor andere ideeën met deze techniek.
Van Photoshop heb ik geen kaas gegeten, maar laat maar eens zien wat je kan zou ik zeggen.
@ alle anderen: bedankt voor de leuke reacties! Pinksterdag-rigshot-meeting?
Het idee kopiëren kan ik niet, want ik weet niet waar de foto genomen is en ik heb geen NSX en ook geen zwart haar. Dat is ook niet mijn bedoeling. De eerste foto met die NSX dient als inspiratiebron voor andere ideeën met deze techniek.
Van Photoshop heb ik geen kaas gegeten, maar laat maar eens zien wat je kan zou ik zeggen.
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Gaat de goede kant op, complimenten!
- BlackTubby
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Zeker een heel erg goed resultaat, complimenten voor de ontwikkelaar van de rig!!
Ik wil mijn camera daar wel aan ophangen.
Gr, Ed
Ik wil mijn camera daar wel aan ophangen.
Gr, Ed
Surferdude wrote:Ik dacht wel dat ik creatief genoeg was geweest..![]()
Dit wordt een drukke dag. Maar toppie gedaan Arthur.
- Surferdude
Er zal dan van toeren niets terecht komen denk ik..