MR2 Xhermes in brandende garage
Moderator: Pieten
Jup. Weet niet of zij hem al gereden hebben of niet.
Sleutel hebben ze
Was makkelijker qua bergen ivm stuurslot 
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Dat ziet er best goed uit, hoop dat de opgelopen roet/waterschade mee gaat vallen.!
ziet er uit als goed nieuws!! hopen dat hij er weinig onder heeft geleden.. ik duim voor je
-
darkEVO
Hij ziet er inderdaad ophet eerste oog nog netjes uit. Vocht aan de binnenkant is wel erg jammer, hopenlijk is het dan gedaan met een setje nieuwe rubbers?
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ze zijn wel lekker bezig daar in Haarlem zeg!
http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... n_haa.html
Hopelijk stond er dit keer niet iemand van hier binnen?
http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... n_haa.html
Hopelijk stond er dit keer niet iemand van hier binnen?
Nou net wat van het schadebedrijf gehoord.
Voorruit word vervangen, was gebarsten. Voor de rest is de auto gereinigd en compleet droog gemaakt. Interieur gereinigd. Voor de rest geen schade op de auto geconstateerd ( die te maken had met de brand )
Auto heb ik waarschijnlijk eind volgende week, begin de week daarop terug!
Voorruit word vervangen, was gebarsten. Voor de rest is de auto gereinigd en compleet droog gemaakt. Interieur gereinigd. Voor de rest geen schade op de auto geconstateerd ( die te maken had met de brand )
Auto heb ik waarschijnlijk eind volgende week, begin de week daarop terug!
Dat is hartstikke goed nieuws!!!!
Ga voor de zekerheid wel een beetje 'doorzeuren' over mogelijke 'verborgen gebreken' als gevolg van de brand (allerlei gesmolten bekabeling, ophang-rubbers etc.) en vraag of zij daar garant voor staan. Dit om te voorkomen dat jij over een maand ineens met problemen zit die achteraf ook aan de brand te wijten was...
Ga voor de zekerheid wel een beetje 'doorzeuren' over mogelijke 'verborgen gebreken' als gevolg van de brand (allerlei gesmolten bekabeling, ophang-rubbers etc.) en vraag of zij daar garant voor staan. Dit om te voorkomen dat jij over een maand ineens met problemen zit die achteraf ook aan de brand te wijten was...
Dat krijg je bij die Recobende toch niet voor elkaar, dit valt alweer mee (ja, ze kunnen hun zakken vullen).
Wees maar blij dat er geen andere dingen gedaan hoefden te worden daar.
Wees maar blij dat er geen andere dingen gedaan hoefden te worden daar.
Bij Reco? Nee idd. Vond het al typisch genoeg. Werd eerst heel netjes geholpen toen ik ging kijken, totdat ik zei dat ik hem ergens anders liet repareren 
Klaarblijkelijk niet 
God wat rijd hij toch lekker !
Xhermes wrote:God wat rijd hij toch lekker !
gelukkig maar! hopen dat er geen mankementen meer te voor schijn komen:D
-
miss2
Boven water-MR2- wrote:gelukkig maar! hopen dat er geen mankementen meer te voor schijn komen:D