uitgedaagd om te racen met mr2
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
whahhaaha, dat was een goede reclame!
- frankie-turbo
ligt er wel dik bovenop he
kunt maar beter toegeven don
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
Nergens tekort aan hoor.. heb nog een half vol flesje 
- Timmo Wijker
Durex 10W40 zeker??
- tweakmaster
nee..mpm 
-
miss2
F? RR? 25kw? slechte bestuurdertweakmaster wrote:Ik ben een keer uitgedaagd door een Honda CBR 600.. Hij moest 't net aan afleggener ging wel een duim omhoog
Met de motor word ik standaard uitgedaagd om te sprinten (tegen auto's).. word er soms echt moe van
*oh god, een wijf op een sportmotor* vroem vroem
Ik weet niet wat ze denken, maar hoe triest is het als je openlijk word ingemaakt door barbie op een roze motor nog wel ??
- frankie-turbo
whaha ga jij vertelle dat je op een roze motor rijdt? 
miss2 wrote:F? RR? 25kw? slechte bestuurder
Met de motor word ik standaard uitgedaagd om te sprinten (tegen auto's).. word er soms echt moe van
*oh god, een wijf op een sportmotor* vroem vroem
Ik weet niet wat ze denken, maar hoe triest is het als je openlijk word ingemaakt door barbie op een roze motor nog wel ??
vind dat zooo stoer een vrouw op een motor fiets:adhd:
bij de tt laatst was er ook een vrouw die ging dragracen met zo een
hayabusa..
wat heb ik daar van genoten zeg..
heb ook samen met haar een foto en de motor:foto-ani:
De standaard kleur uit die jaren voor de YZF-750, zelf heb ik hem in zwart-paars gereden, heel fijne motorfiets !frankie-turbo wrote:whaha ga jij vertelle dat je op een roze motor rijdt?
Weet zeker dat Miss2 haar helm tijdens het rijden te klein is om haar glimlach te verbergen.
Ach vanochtend nog toen ik op me motorfiets zat...
Was nog bezig met warm rijden (ja het was nog donker)
Zit er 1 of andere lul achter je die denkt je bij te houden met zijn waggel. (vraag me niet wat voor een waggel het was)
En naar mijn gevoel ook een beetje dicht op mijn achterband, daar houd ik niet van als ik plots wel moet remmen!
Dan rijd ik al tegen de 100Km/h aan waar je 80 mag.
De eerst beste bocht heel stoer met 100 achter mij aan.
Afijn, 2 bochten later moest hij op het rechte stuk weer flink gassen, om weer wat dichter bij mij te komen.
Daar ben ik dan al gauw zat van.
Dus nog 2 bochten later zag ik hem niet meer in mijn spiegels.
En dat met 72Pk!!! wat een lol heb ik met deze 2 cilinder
een beetje veel van Suzuki en een beetje van mij :p
Was nog bezig met warm rijden (ja het was nog donker)
Zit er 1 of andere lul achter je die denkt je bij te houden met zijn waggel. (vraag me niet wat voor een waggel het was)
En naar mijn gevoel ook een beetje dicht op mijn achterband, daar houd ik niet van als ik plots wel moet remmen!
Dan rijd ik al tegen de 100Km/h aan waar je 80 mag.
De eerst beste bocht heel stoer met 100 achter mij aan.
Afijn, 2 bochten later moest hij op het rechte stuk weer flink gassen, om weer wat dichter bij mij te komen.
Daar ben ik dan al gauw zat van.
Dus nog 2 bochten later zag ik hem niet meer in mijn spiegels.
En dat met 72Pk!!! wat een lol heb ik met deze 2 cilinder
een beetje veel van Suzuki en een beetje van mij :p
Arnie wrote:De standaard kleur uit die jaren voor de YZF-750, zelf heb ik hem in zwart-paars gereden, heel fijne motorfiets !
Weet zeker dat Miss2 haar helm tijdens het rijden te klein is om haar glimlach te verbergen.
Vroegah een '88er 750 GIXXER gehad. idd fijne motorfietsen
Zeker als het gas er op ging... glimlach van oor tot oor
- Timmo Wijker
motorrijden is beetje voor mietjes::) 
- tweakmaster
Hij daagde mij uitmiss2 wrote:F? RR? 25kw? slechte bestuurder
-
miss2
Klopt, heb ook helm-verbreders gekochtArnie wrote:De standaard kleur uit die jaren voor de YZF-750, zelf heb ik hem in zwart-paars gereden, heel fijne motorfiets !
Het is een machtig fijne fiets en inderdaad, originele kleurstelling voor dat bouwjaar.
*mn helm is ook roze trouwens
Word haast nooit uitgedaagd bij het stoplicht, maar daag soms wel auto's uit waarvan ik het sowieso ga verliezen
Stiekem vinden mannen met een Porsche Turbo het wel leuk hoor om even te showen, ook al weet iedereen dat ie per definitie sneller is. Maar zelf heb ik altijd last van TD(rode)I papa's.. van die Passats e.d. die gaan bumperkleven zodra je optrekt.