Schrapend geluid rechtsvoor
Moderator: Pieten
Weer wat nieuws! Een schrapend geluid rechtsvoor. Word erger bij remmen. Ik gok remblokken ( komen nieuwe op ) of een hangende zuiger. Wie o wie?
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
remvoering op / versleten / afgebroken
remschijf versleten / groefjes / op
remschijf versleten / groefjes / op
Mmm het zijn dus vrijwel zeker de schijven volgens jullie... Naadje
Ik ga maar is even rondbellen 
-
Robert
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=230 Ben d'r erg blij mee, gecombineerd met de Porterfield R4 blokken 
@ Robert
Met R4 blokken?!!!? Die krijg je toch nooit warm met normaal straat gebruik? Ik had met de R4S al dat ik hem 1x echt goed moest warm remmen wilden ze goed bij de les zijn.
Met R4 blokken?!!!? Die krijg je toch nooit warm met normaal straat gebruik? Ik had met de R4S al dat ik hem 1x echt goed moest warm remmen wilden ze goed bij de les zijn.
-
Robert
Haha, je moet ze idd even overtuigen dat ze aan het werk moeten. Al moet ik zeggen dat ze koud net genoeg remkracht leveren om in het gewone verkeer mee te gaan.Xhermes wrote:@ Robert
Mmmm ok heb jij ze direct bij Twosrus vandaan?
Ok net andere schijven erop geknald. Trillen met remmen is weg( gelukkig ) maar er is nog steeds een aanlopend geluid. Soort van blokken tegen schijven aan geluid. Hoe komt dit? Vastgelopen zuiger ofzo? Heb het aan beide kanten.
Nope 
Ok nou probleem gevonden. Rechtsvoor en linksvoor zijn opgelost. Dit zat in die vuile clipjes die je remblokken op zijn plaats houden. Die waren verschoven en dat clipje liep tegen de schijf aan. Erg fijn. Ik rijden.. Verdomme alsnog! Dus ik naar de achterwielen gekeken, en ja hoor blokken op
Dus ik zal morgen nog even gauw blokken halen en dan vrijdag erop zetten. Kan ik zaterdag ermee weg