ziet er netjes uit
mooie velgen trouwens, staan em goed
spuitklaar? hij is toch mooi of word ie een andere kleur
in elk geval, suc6 met je project
dat stuur komt me bekend voor, heb ik ook namelijk
Op de foto jah!!;)
Zover ik de vorige keer heb meegekregen heeft hij wat lelijke plekjes e.d., slecht gespoten door de vorige eigenaar is me verteld.
(heb hem zelf tot nu toe alleen in het donker gezien)
En als je goed op de foto kijkt zie je ook dat de spoilerstukjes aan de zijkant missen.
+als je dan ook nog gaat uitbouwen enzo dan kun je idd net zo goed alles in 1 keer een nieuw jasje geven!!:lach:
Nome wrote:Op de foto jah!!;)
Zover ik de vorige keer heb meegekregen heeft hij wat lelijke plekjes e.d., slecht gespoten door de vorige eigenaar is me verteld.
(heb hem zelf tot nu toe alleen in het donker gezien)
En als je goed op de foto kijkt zie je ook dat de spoilerstukjes aan de zijkant missen.
+als je dan ook nog gaat uitbouwen enzo dan kun je idd net zo goed alles in 1 keer een nieuw jasje geven!!:lach:
Grtz
klopt helemaal op de foto lijkt hij mooi... hij is in het echt ook mooi alleen als je er dichtbij komt dan zie je lelijke plekker. Kleurtje is idd wel mooi maar de vorige eigenaar heeft niet de tijd of geld erin gestoken om het ook mooi af te werken.
Binnenkant van de deuren is gwn rood, handgreep omhoog zie je ook rood en onder de koffer/motorkap ook alles rood beetje jammer
Het is de bedoeling om hem in deze kleur om te toveren:
Iemand die de kleurcode weet van deze kleur...... im all ears
Velgen op de foto komen strax te koop want er komen namelijk andere onder.
ps. Spoilerstukkies liggen al in de garage en komen er ook weer op
T-Barry wrote:Velgen op de foto komen strax te koop want er komen namelijk andere onder.
Weet je al een richtprijs voor de velgen en hoe verre beschadigd? enne per wanneer? ?
Ben namelijk beetje aan het rondkijke voor velgen ook met prijzen vergelijking etc
barra wrote:Weet je al een richtprijs voor de velgen en hoe verre beschadigd? enne per wanneer? ?
Ben namelijk beetje aan het rondkijke voor velgen ook met prijzen vergelijking etc