Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Zo, nieuwe bandjes eronder sinds vandaag.
Continental sport contact 3, voor een prijs waar weinig andere bedrijven ze voor leveren, en jawel jeroen, gewoon bij bandensjon!
Prima kerel, goeie service en superprijzen!
De banden bevallen super tot nu toe trouwens!
Verder zit er alweer een tijdje een andere deur in bij de passagierskant, en zijn er sideskirts besteld, dus de schade is binnenkort helemaal weg.
Morgen schroefset eronder laten zetten, en dan zal ik gelijk weer wat update plaatjes posten, want echte foto's met de kikkerogen had ik hier ook nog niet gezet!
Mooi dat je geslaagd ben bij bandensjon.
Nooit geweten eigenlijk dat ie ook dat soort bandjes verkocht. Dat ik er voor APK waardige bandjes kwam voor mijn winterautootje, zag ik altijd maar stapels Wanli banden e.d. staan
Maarhe de service van bandensjon is inderdaad erg goed.
Vandaar dat ik er met mijn 2e auto altijd naar toe ga als ik een bandje nodig heb.
Hij verkoopt alles. Gewoon de top 6 merken levert ie je zo. Nieuw, gister middag besteld en vanochtend zaten ze erom. Zonder geweld en zonder beschadigde velgrand, wat ik helaas bij apk beverwijk wel is anders heb gezien
heb je dat nu nog niet gedaan!, zorg wel dat je banden ingereden zijn voor je time attack doet, anders werken ze alleen maar tegen je.. je moet de vette laag eraf rijden.