Kijk ik kwam deze tegen op marktplaats http://link.marktplaats.nl/411764424
Deze is van oud form lid Dude heeft hem verkocht voor €2000.00 . En nu verkoopt ons nieuw forum lid Denman1710 weer en hoop €1333.00 winst te maken. Volgens mijn heeft hij hem nog niet lang Ter naam stelling 20-07-10 volgens de RDW
Aw11
Moderator: Pieten
Hoe komtie erbij dat hij 250 pk heeft...
Citaat ''Het is een 2liter 16V en heeft vanaf fabriek 178pk, met de huidige modificaties is rond de 250pk aannemelijk''.
Aannemelijk.... hahahaha Dat is nog nooit uit een standaard 3sge blok gehaald.
Maar er zit wel veel luxe bij zoals:
- Autostyle olie temp meter ter indicatie

Aannemelijk.... hahahaha Dat is nog nooit uit een standaard 3sge blok gehaald.
Maar er zit wel veel luxe bij zoals:
- Autostyle olie temp meter ter indicatie
Deze is van Dude geweest en heeft hem geswapt. Heb in 2009 naast hem gestaan op Assen tijdens de sprint. Er is hier ergens nog een verhaal over. En ik ben wel eens bij hem langs geweest in zwijndrecht toen hij nog met de bouw bezig was. Zoek op 3s inside vindt je het verhaal met heel veel foto's
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Shit !
Dan heb ik de derde hardtop in Nederland gesloopt (en ik mis het Rode Ding nog altijd....
)
Dan heb ik de derde hardtop in Nederland gesloopt (en ik mis het Rode Ding nog altijd....
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
Beetje vreemd verhaal ja. Vermogen uitgeven aan het motorblok en dan de body maar vergeten.
Net even te ver weg voor mij om hem te gaan bekijken voor de lol
Net even te ver weg voor mij om hem te gaan bekijken voor de lol
- Green Goblin
Body was netjes, was best een nette AW11, alleen jammer dat iemand werkelijk elk carosseriedeel bekrast heeft.
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
Ik zou em mat zwart wrappen 
Green Goblin wrote:Shit !
Dan heb ik de derde hardtop in Nederland gesloopt (en ik mis het Rode Ding nog altijd....)
Huh...?
Green, ben je op zoek naar een origineel NL hardtop, belastingvrij en waarvan de motor geen olie verbruikt?
Jawel hij heeft twee anderen foto's gebruikt. Alleen is het niet de aw11 die hij verkoopt. Want deze heeft targa dakjes zie http://link.marktplaats.nl/411764424 . Ik denk dat hij iemand anders foto heeft gebruikt.
- Green Goblin
Nou ja, er staat bij dat de foto's "ter indicatie" zijn.
Mag ook wel als je foto's van een '87-er er op zet.....
Mag ook wel als je foto's van een '87-er er op zet.....