Sloop mr2 te koop

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Rieksie
Hallo,

Hierbij bied ik mijn MR2 (1991) aan die ik helaas in de prak heb gereden. Er is veel blikschade maar de motor is nog goed. Het is een N/A met 226.000 km op de teller. De motor is echt in zeer goede staat want bij 200.000 km is er een nieuwe versnellingsbak op gekomen en zijn alle lagers en pakkingen vervangen. Ik verkoop hem alleen in zn geheel, dus niet voor onderdelen want ik wil er snel vanaf.

Prijs: 1500 eur.

Image

Image

Image
Leliev
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ik denk dat 1500 in dit geval een tikje hoog gegrepen is..
Alles verder goed met jezelf? Niks ernstigs aan overgehouden?
Timo
Ik wil niet bij de hand zijn, maar 1500 euro voor een auto die total los is vind ik erg veel.

Ik hoop dat je er zelf niks aan over hebt gehouden!
frankie-turbo
ik kocht de mijne voor 1500. met nieuwe apk! en 163.000km oud.. wel roze...
The Stig
Ergens anders op dit forum staat een total loss emmer die nog niet voor € 400 verkocht is/wordt. Denk dat je er in die staat blij mee mag zijn dat de sloop er €100 voor geeft.

Nog vraagje: hoe ben je in die sloot terecht gekomen?:huh:
Demo
wil graag reageren, maar ik den kdat inmiddels duidelijk is dat 1500 euro minimaal 1100 euro te veel is. mischien wel meer, omdat alles nat is geworden...
Rieksie
Er lag dus een straatklinker op de weg waar ik reed en daar ben ik overheen gekomen, toen kreeg ik een klapband en verloor ik de macht over het stuur. Ik kwam in de sloot terecht en ben een paar keer over de kop gegaan. Maar gelukkig heb ik er niks aan over gehouden!

Wat de prijs betreft, ik ga met elk aanemelijk bod akkoord! Maar er moest op prijs op staan volgens de regels... dus ik dacht doe is gek:)
mr2 jaw
400,- euro
Leliev
Rieksie wrote:dus ik dacht doe is gek:)
En dat is je gelukt ook.
J_MR2
Op de motor na lijkt mij niet heel veel meer de moeite waard ..

Zonde man!
Surferdude
Rieksie wrote:Er lag dus een straatklinker op de weg waar ik reed en daar ben ik overheen gekomen, toen kreeg ik een klapband en verloor ik de macht over het stuur. Ik kwam in de sloot terecht en ben een paar keer over de kop gegaan. Maar gelukkig heb ik er niks aan over gehouden!

Wat de prijs betreft, ik ga met elk aanemelijk bod akkoord! Maar er moest op prijs op staan volgens de regels... dus ik dacht doe is gek:)
Balen, ik zou de wegbeheerder aansprakelijk stellen. Sterkte!
Demo
inderdaad..

enne als je de mr2 in geheel wil verkopen, moet je hem niet in het mr2 onderdelen subforum neerzetten ;) gratis tip
De Sloper
Ik lul al aardig mee !
Rieksie wrote:Hallo,

Hierbij bied ik mijn MR2 (1991) aan die ik helaas in de prak heb gereden. Er is veel blikschade maar de motor is nog goed. Het is een N/A met 226.000 km op de teller. De motor is echt in zeer goede staat want bij 200.000 km is er een nieuwe versnellingsbak op gekomen en zijn alle lagers en pakkingen vervangen. Ik verkoop hem alleen in zn geheel, dus niet voor onderdelen want ik wil er snel vanaf.

Prijs: 1500 eur.

Nul te veel zeker? heb wel belangstelling voor een paar delen, mocht je toch voor de onderdelen gaan.

MvG Hans
Post Reply