US Web Shop "Twos R Us " iemand met ervaring?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Hamburger
Ik lul al aardig mee !
Dag,

Heeft iemand ervaring met deze winkel? Zij verkopen ook plaatwerk voor een goede prijs denk ik als je het in Dollar naar Euro bekijkt.8)
Of is er een betere oplossing voor plaatwerk in de buurt ?

http://www.twosrus.com

Maar graag een feedback als iemand oit iets had gekoopt bij deze dealer.:dux-blij_thumb-up:

Als niet, will ik dan in Maart of April spullen en plaatwerk kopen en dan stuur ik een feedback. 8)

Als er iemand wil mee doen dan hoor ik het graag.

Groetjes

Der Hamburger
Hamburger
Ik lul al aardig mee !
Sorry !! Ik denk het moet zo :

Maar graag een feedback als iemand oit iets had gekocht bij deze dealer.

Of niet ?
Surferdude
Ewoud is nog steeds retailer dacht ik..

http://www.r-sport.nl/
Hamburger
Ik lul al aardig mee !
@Surferdude:

Maar hoe kan ik op hun pagina onderdelen vinden ?:huh:

Ik vind alleen iets over hun projecten en de link naar onderdelen wil niet werken !:-/
Surferdude
HINT: kijk op Twosrus wat je wilt hebben en stuur Ewoud een PM
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Art heeft gelijk.

Surferdude wrote:HINT: kijk op Twosrus wat je wilt hebben en stuur Ewoud een PM

Precies!

En omdat vrijwel iedereen me op die manier benaderde ipv via mijn eigen onderdelenwebsite, heb ik de onderdelenwebsite offline gehaald. ;)

Zal nog ff iets toevoegen erover aan mijn website, ter verduidelijking.
Surferdude
Ewoud wrote:Art heeft gelijk.

:kus:
The Stig
Ik heb vorige week een paar endlinks besteld bij Twos r us. Als het goed is zijn ze nu in NL en een dezer dagen bij mij. Zal een postje maken of alles netjes is vervoerd. Enigste nadeel is dat ik een creditcard heb moeten aanvragen bij mijn bank omdat ze geen niet-amerikaanse paypal accounts accepteren. Maar tot nog toe niks verkeerds.;)
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Heb zelf vorig jaar een bestelling geplaats via Ewoud, kan je het gewoon per bank overmaken en wordt het verder allemaal keurig voor je regeld! Stuur hem een pm met je gewenste producten en alles komt goed! ;)
Xhermes
The Stig wrote:Ik heb vorige week een paar endlinks besteld bij Twos r us. Als het goed is zijn ze nu in NL en een dezer dagen bij mij. Zal een postje maken of alles netjes is vervoerd. Enigste nadeel is dat ik een creditcard heb moeten aanvragen bij mijn bank omdat ze geen niet-amerikaanse paypal accounts accepteren. Maar tot nog toe niks verkeerds.;)
Dat is omdat ze in het verleden nogal wat ellende hebben gehad me buitenlandse kopers.. Als je niet met CC wilt betalen is Ewoud een goede optie :)
bond
Ook een keer via Ewoud gedaan gewoon :dux-blij_thumb-up:
RowanMR2
Ik heb ook een paar keer wat bij ze besteld. Top producten en met een gunstige koers is de prijs ook wel aardig. Het makkelijkste is bestellen bij Ewoud en hem met al het papierwerk opzadelen, houdt hem van de straat :)
Xhermes
David is verder wel goeie gozer hoor. Vind alleen zijn verzendkosten onnodig hoog.
Hamburger
Ik lul al aardig mee !
Wow ! Dank je wel voor al de reacties.

Conclusie definitiv : Ewoud !! Ik laat mijn geld dan beter in Holland.

Dus ik stuur jij een PM Ewoud. Wat zijn de lievertijden voor plaatwerk onderdelen als zij niet op voorraad zijn ?
Post Reply