Xhermes wrote:Heb ik ook al goeie dingen over gehoord inderdaad.. Alleen lichtelijk uit de richting.....
Nah, is voor mij ook ca 120Km heen en terug (dus 240Km) X 2 (brengen/halen) maar als het dan tegen nette prijs en goed gebeurt, is me dat de moeite wel waard, zit er dan als het goed is toch weer jaren tegenaan te kijken
Xhermes wrote:Tuurlijk, is het het wel waard. Maar als er in de buurt iemand zit die het net zo goed kan is het natuurlijk beetje onzin om heen en weer te rijden.
Renoblast krijg ik nu beetje dubieuze indruk van qua mail contact. Geen hoofdletters etc. Vind ik altijd al een beetje jammer.
hallo
voor een ral kleur wit rekenen wij per velg.
60,00 ex
Kijk, dat bedoel ik vwb de prijs, volgens de Wheelcare site wordt dit daar voor minder gedaan en kunnen die ook alles wat er verder nog meer gedaan moet worden, zoals beschadigingen repareren en eventueel velgen richten.
Het toeval wil dat ik ook op zoek ben (nee, was eigenlijk) naar een ander bedrijf dan Wheeltrim. Daar heb ik een aantal jaren terug de Momo's van de SW laten richten en coaten. En ook mijn ervaring is dat de coat er wel erg dik opzit. Ik heb dus ook alle gleuven voor de borgingen van de naaf pasring met het handje uit moeten schrappen. En ik schok een beetje van hoe de velgen aan mij werden overhandigd. Niet van de plank getild, maar ervanaf geschoven. Nog niet eens betaald, en de eerste krassen zaten er al op. Aan de binnenrand, maar dan toch. Vreemd.
En ook ik ben tegen Wheelcare aangelopen, figuurlijk dan. En ik heb de stoute schoenen aangetrokken, en ben er langs geweest. Dit keer met de witte Alessio's van de AW. Het coaten sla ik nu even over, maar 1 velg heeft een flinke klap gehad met een aardige deuk als aandenken.
Alle velgen even op de bank gehad, de overige drie waren mooi binnen tolerantie. Kom ik er nog goed vanaf.
Wat zal ik zeggen over Wheelcare? Ach, het gebeurt allemaal in de kleine loods achter het huis. Zal wel een uit de hand gelopen hobby zijn. De werkplaats licht natuurlijk vol met velgen, en er staat aardig wat serieus gereedschap. Het komt wel goed denk ik. Voor €30,- is het klaar.
Waarom ik zover uit de buurt was? Wel, ik heb ook iets afgegeven bij Speedline coatings, die niet al te ver daarvan daan zit.
Green Goblin wrote:Dus toch deze velgen laten maken ?
Yep. Er is er maar eentje krom. En dat is voor 30 Euries te herstellen. Dure nieuwe velgen kan altijd nog. Als er meer dan 1 krom zou zijn en de laklaag echt slecht zou zijn, dan.... Maar voorlopig kan ik dat met wat elbowgrease mooi genoeg maken.