Ewoud's AW11
Moderator: Pieten
- Surferdude
Yellow.. yellow... hoor ik dat goed? Je bent op de goede weg Ewoud! Alleen de buitenkant nog geel en klaar ben je! 
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Kunnen we in ieder geval de kleur de schuld geven als ie niet goed is....
280PK, is dat serieus?Ewoud wrote:Een heuse 4A-GE 16V Yellowtop idd!!! Minstens 280pk hebben die
Wordt gewoon gemonteerd met een verse distributieset, nieuwe filters en vloeistoffen. Wellicht neem ik de waterpomp ook nog mee. Maar verder doe ik er eerst niks aan. Eerst maar kijken hoe die rijd. Kan altijd later nog meer dingen vervangen.
Heb ook nog even serieus een 20V swap overwogen, maar dat werd toch boven budget op dit moment, dus vandaar weer een 16V.
- Green Goblin
Sherwin Sherwin. Ken je de befaamde yellowtop 4A-GE niet ?
Ga maar eens zoeken op internet !
Ik ken t ook nietGreen Goblin wrote:Sherwin Sherwin. Ken je de befaamde yellowtop 4A-GE niet ?
en ik zoek op internet (google is je vriend zeggen ze) maar ik vind niets of weinig, wat ik vind is iets met een corolla....
Wat vind jij??
- Green Goblin
De yellowtop is dan ook het bestbewaarde geheim van Toyota zo ongeveer...
Tip: ralley. En niet in Europa....meer richting het oosten...rijzende zon en zo..
Tip: ralley. En niet in Europa....meer richting het oosten...rijzende zon en zo..
Juist8)Ewoud wrote:Google.nl proberen jullie zeker? Dat werkt ook niet.... Yahoo.co.jp daar moet je zijn!
- Green Goblin
Het probleem met de yellowtop is eigenlijk dat alle informatie op japanse pagina's staat, in japanse tekens......
- Surferdude
Chrome vertaald automatisch..
Waar is 1998mr2 als je hem nodig hebt...