Za 12-03 Slipcursus Trafficcontrol Moordrecht

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Bij deze dan een voorstel voor een meeting met slipcursus bij Traffic Control in Moordrecht :driving:
een aansluitend een kleine tour omgeving Rotterdam Gouda.

Een kleine wijziging in het verhaal, 2 optie's, mij om t even, aan jullie de keuze.
Kreeg vandaag een belletje van TC dat de aanbieding niet geldt voor optie 2 (met eigen auto)
Dan wordt het € 59,= p.p. i.p.v. € 39,= p.p. en excl. choco en gebak maar 2 uur ipv 1,5 uur
Dit vanwege het programma waarmee 4 mensen in een auto kunnen, veiligheid enz. zie spelregels.

www.trafficcontrol.nl

Image
OPTIE 1 (minimaal 6 aanmeldingen)
Slipcursus met portofoon 1,5 uur (auto traffic control)
Warme chocolademelk met slagroom
Traditioneel appelgebak
Nu € 39,= p.p. (normaal € 50,= p.p.)

Tijdens de slipcursus met portofoon leert u op de juiste manier reageren, als u met uw auto in de slip dreigt te raken. Uw slipcursus met portofoon start niet direct in de auto, maar in ons theorielokaal… Hier wordt de basis gelegd. Ook brengen wij u op de hoogte over het communiceren met een portofoon.
Na de theorie u in één van onze auto’s. Op de slipbaan passeren allerlei oefeningen de revue; noodstops, remmen en uitwijken met en zonder ABS, achterwielslips en een aantal demonstraties van de instructeur. Afhankelijk van de trainingsduur worden diverse oefeningen vaker herhaald. Hoe langer uw cursus duurt, hoe meer u kunt oefenen en hoe beter uw reflexen zullen worden!
[INDENT]Slipcursus spelregels:
Deelname aan deze activiteit vindt plaats op basis van roulatie. Dit houdt in dat er maximaal drie (bij een slipcursus met instructeur in de auto) of vier (bij een les met portfoon) cursisten in één personenauto plaatsnemen. En dat er meerdere auto’s op de baan aanwezig zijn. Gedurende de slipcursus zal er gerouleerd worden met andere cursisten. Traffic Control levert de auto voor de slipcursus, wij hebben een uitgebreid wagenpark van Mitsubishi tot onze beschikking.
[/INDENT]OPTIE 2 (minimaal 3 aanmeldingen)
Slipcursus met portofoon 2 uur (eigen auto)
€ 59,= p.p.
[INDENT]Spelregels van de slipcursus met eigen auto
Slipcursus met eigen auto, wil zeggen dat u zelf kiezen hoe u uw auto vult. Rijdt u rijdt zelf of neemt u meerdere deelnemers mee? De maximum capaciteit per auto is bij een slipcursus met portofoon 4? personen. Vooraf tekent u een verklaring van eigen risico voor uw eigen auto.

Image
[/INDENT]OPTIE 3
Geen slipcursus enkel tourrit (eigen auto ;D )

Voorlopig voorsteldatum 12 maart 2011

Programma:
- +/- 12:00 uur Verzamelen op parkeerterrein Silverdome in zoetermeer (bekend van de afgelopen KIKArit)

- +/- 12:30 uur van hieruit gezamenlijk naar moordrecht rijden (20 min +/- 16km)

- Slipcursus optie 1 of optie 2

- hierna optie 3 (slipcursus in praktijk brengen) ;D +/- 1 a 2 uur korte tourrit omgeving gouda/rotterdam en
terugkomst bij startlokatie.

Tijden allemaal afhankelijk van nog te maken reservering bij trafficcontrol
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
1. Whitespyder;D
2.
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Beetje verwarrend. Ene keer staat er met portofoon, andere keer met eigen auto :)

Zal het even in de groep gooien. Kom er van de week op terug!
bond
1. Whitespyder;D
2. Bond:3gears: Optie 2
ROB-E
Mits het met eigen auto kan,
En geen storings dienst heb.
Lijkt dit mij zeker leuk!
Mightyzap
Ik lul al aardig mee !
zal 12 maart vast noteren :P

nog ff uitzoeke hoe ik de files van rotjeknor (A13) ontwijk gezien men niet van de a20 de a12 op kan :P
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Ja hoor, je kunt net voorbij Van Vliet zó doorsteken (geeft mijn navi altijd aan als ik naar Zevenhuizen, Zoetermeer of Waddinxveen moet).
bond
Mightyzap wrote:zal 12 maart vast noteren :P

nog ff uitzoeke hoe ik de files van rotjeknor (A13) ontwijk gezien men niet van de a20 de a12 op kan :P

En dan het is zaterdag hoor. Het is niet zoon dag als vandaag :(
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Zie wijzigingen in aanbod

keuze uit optie 1,2 of 3
bond
En hoe staat het hier mee.Nog mensen die zich gaan opgeven. Of hoe staat het met de datum.
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
En hoe staat het hier mee.Nog mensen die zich gaan opgeven. Of hoe staat het met de datum.
Het leek erop of er geinterresseerden waren...
De betreffende datum was zo geprikt. Zou wat mij betreft ook een andere datum in maart mogen zijn.
Kan me voorstellen dat mensen 59 of 39 euro een hoop geld vinden, maar kan wellicht als je ooit in de slip mocht raken heel veel meer euro's schelen.
Resolve
Ik lul al aardig mee !
Ik wil me hierbij opgeven voor optie 2.

Heb de MR2 nu 2 maanden en een slipcursus stond zoiezo al in de planning. Maar in combi met een meeting/toertochtje lijkt me natuurlijk leuker.
krijger
De bedragen die ze ervoor vragen zijn absoluut niet hoog. Maar maart is nog ver weg. Ik denk dat het daaraan ligt. ;)
whitespyder wrote:Het leek erop of er geinterresseerden waren...
De betreffende datum was zo geprikt. Zou wat mij betreft ook een andere datum in maart mogen zijn.
Kan me voorstellen dat mensen 59 of 39 euro een hoop geld vinden, maar kan wellicht als je ooit in de slip mocht raken heel veel meer euro's schelen.
krijger
Gaat dit nog door?
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Slipcursus hoef ik niet te doen. Heb deze al via mijn werk gedaan. Lijkt me echter wel leuk om te kijken en mee te rijden in het ritje daarna.
Resolve
Ik lul al aardig mee !
Is er nog wat meer bekend over de slipcursus?
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Sorry, maar denk dat we helaas iets te weinig aanmeldingen hebben.
Heb Traffic control ook verder niet meer benaderd.
Als het weer een beetje meezit, de zon schijnt wil ik wel gebruik maken van de gelegenheid om dan eventueel de tourrit door te laten gaan.
bond
Kom maar op met die rit. Ga deze zondag met mijn zwager mee. Een MX5 toer boven amsterdam ergens.
Post Reply