AW11 restauratieproject te koop

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

erikje
Nu ik 120 km per dag ga rijden naar mijn werk, blijft er geen tijd, geld en energie over om mijn project af te maken.
De afgelopen jaren is er al aardig wat aan vertimmerd, waaronder:

* Koprevisie bij 240k
* 4 Koni schokdempers
* Veerpootbrug voor (met ruimte voor moonroof)
* Nieuwe uitlaat vanaf spruitstuk
* 4 nieuwe Pirelli's op originele lm velgen
* Nieuwe achterdelen erin gelast, geen tijd gehad om af te maken

De auto verkeert natuurlijk niet in topstaat, daar zal de prijs ook naar zijn. Er zal vóór de volgende APK een nieuwe voorruit in moeten, verder is de auto in staat om zo nog tweeënhalf ton te rijden.

Als er nog vragen zijn, of meer foto's moeten komen, mail me maar.

En als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om uit te leggen hoe ik een fotootje kan uploaden zonder uren te studeren....

Geen zin om weer ergens een account voor aan te vragen, dus doen we het zo:
Advertentie op marktplaats
Surferdude
Ga naar http://www.tinypic.com om je foto te uppen, kopieer de link incl [img]en[/img] en plak hem in je reply..

Oh, en als je er een prijs bij zet is het helemaal ok!
erikje
Thnx, heb inmiddels een linkje erin gezet naar Marktplaats, daar kun je wel gewoon met een druk op de knop uploaden...
Surferdude
Geen zin om weer ergens een account voor aan te vragen, dus doen we het zo

Eigenlijk heb ik geen zin om deze advertentie te laten staan. Waar doe ik dit allemaal nog voor... :-/ :-/
The Stig
Je hebt PM ;D
Metal_Carnage
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Succes met de verkoop. Zo te zien genoeg werk aan...
BST
Type MR2: SW20/21/22
Surferdude wrote:Eigenlijk heb ik geen zin om deze advertentie te laten staan. Waar doe ik dit allemaal nog voor... :-/ :-/
Hij is niet conform de regels, dus wat houd je tegen om hem gewoon weg te halen..
Surferdude
Je hebt gelijk Bjorn, maar ik wil niet meteen iemands advertentie afkappen en eerst de kans geven zich binnen 24 uur te herstellen, maar als ze dan zeggen "dat ze er geen zin in hebben" schiet bij mij toch wel de moed in de schoenen en vraag ik me af waar ik me voor inspan.
krijger
Surferdude wrote:..maar als ze dan zeggen "dat ze er geen zin in hebben" schiet bij mij toch wel de moed in de schoenen en vraag ik me af waar ik me voor inspan.

Voor degene die het wel waarderen...

Voor het andere meteen lekker aanpakken, de verkoper is vrij duidelijk en wilt het hier alleen gebruiken als marktplaats.
bond
Type MR2: AW11
Dus delete zeg ik
erikje
Heren,

Sorry als ik jullie het idee heb gegeven jullie forum te willen misbruiken. Ik heb veel respect voor de mensen die dit soort dingen vrijwillig en niet uit eigen belang opzetten en draaiend houden.
Ik was gisteren misschien wat kort door de bocht omdat ik al wat uurtjes probeerde te communiceren met software en websites, die allemaal niet wilden doen wat ik voor ogen had, dus was er een beetje klaar mee... Vanmiddag wordt de auto waarschijnlijk opgehaald, dus wat mij betreft mag deze thread verwijderd worden, wilde alleen even melden dat het niet de bedoeling was om op tenen te trappen...
Succes met alles verder.

Erik
Locked