De mensen uit regio rotterdam rijden natuurlijk door de benelux tunnel en de Drechttunnel als opwarmertje
TTFT-RIT:
- Barra en Kim
- BST
- Toy-ota en spouse
-
OVERNACHTING:
- Barra en Kim
- BST
- Toy-ota en spouse
-
Moderator: Pieten
dubbeledraaideur wrote:Ligt er natuurlijk aan wanneer het is, maar ik heb wel interesse![]()
TOY-ota wrote:heb wel interesse met 2 pers inclusief overnachting. Verzamelen op A58 nabij rillend zorgt dat je nog een tunnel extra kunt pakken![]()
Brum wrote:Als wij (Brum&Bijrijder) onze mr2 klaar hebben willen wij ook mee en dan ook overnachten.
Maar ik denk niet dat het lukt
Hij wordt volgende week gespoten en dan moet ie nog weer in elkaar,maar we zullen onze best doen;)
Bijrijder wrote:We hebben hem vandaag bij de spuiter weg gehaald dus het opbouwen kan beginnen hij was sneller klaar dan we verwacht hadden
Ja hij is heel netjes gespoten hij ziet er weer uit als nieuw;)kimr2tje wrote: Is ie ook een beetje netjes gespoten?
Dan hoor ik wel of ie op tijd klaar is
TOY-ota wrote:ik zal thuis even overleggen en laat het je voor 22 maart definitief weten. Ik zou wel het leuker vinden als we met meer dan 4 auto's komen, dus ik kijk ook even naar de andere aanmeldingen.
Je verhaal over de camping en kosten heb ik twee keer moeten lezen voor ik het allemaal begreep. Is het niet veel makkelijker om met de camping één prijs per persoon af te spreken?
Bijrijder wrote:Zoals het er nu naar uit ziet moeten wij zeggen dat we helaas niet mee kunnen we wensen jullie alvast veel plezier en als jullie het weer gaan doen kunnen we dan vast wel mee;)
BST wrote:Ik weet niet of ik met 1 of 2 kom, moet nog ff met Darkfairy overleggen. Ik heb een koeptent, daar kunnen 2, of met proppen, 3 mensen in.
Kruip ik er toch tussen..BST wrote:Ja, dat hangt er wel vanaf ja, het wordt dan namelijk wel heel erg knus..