maybe the board leader here can send him a message regarding the complaines around him ? as a first step to maybe make him pay the hardtop.. or at least a compensation?
is dat wat ? of gaat dat al te ver ?
Beware TomToyo
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
-
uktotty
Hey Frank, he has no money so he wont pay up, just want to make sure none of you guys end up helping him out mate,
- frankie-turbo
ok well.. al these posts will not make his name any better so in some way he's fucked..
we will try to get the hardtop of your hands for some good money..
we will try to get the hardtop of your hands for some good money..
I have him on MSN. When he comes online I'll direct him to this topic.
Ik ben hier inderdaad al een tijdje lid ! Wat UKtotty zegt, klopt ook niet helemaal. Hoe moest ik nu weten dat hij speciaal voor mij het halve land gaat afrijden? Ik had er namelijk een nogal "vrijblijvend" gevoel bij.
Ik kende hem ook helemaal niet, en ik dacht al helemaal niet dat hij enige actie zou ondernemen zo lang ik nog niks gestort had. Dus dacht ik dat ik nog enige tijd had om na te denken en al dan niet ja of nee te zeggen.
Dan komt er inderdaad het feit bij dat ik binnenkort vader gaat worden, en dat het aanstaande moedertje haar stem heeft laten horen betreffende mijn auto-ziekte.. Er moeten nog aardig wat spulletjes gekocht worden, en daarna doe ik wat ik wil. Maar dat zijn privé zaken, en ik vind het maar laf dat hij dat over alle forums verspreid.
Om zijn rit te compenseren, heb ik hem trouwens 60 euro overgeschreven meer dan een week geleden. Mensen die me persoonlijk kennen, weten hoe ik ben en dat ik in de verste verte niet de bedoeling heb om iemand financieel onrecht aan te doen.
I rest my case
Ik kende hem ook helemaal niet, en ik dacht al helemaal niet dat hij enige actie zou ondernemen zo lang ik nog niks gestort had. Dus dacht ik dat ik nog enige tijd had om na te denken en al dan niet ja of nee te zeggen.
Dan komt er inderdaad het feit bij dat ik binnenkort vader gaat worden, en dat het aanstaande moedertje haar stem heeft laten horen betreffende mijn auto-ziekte.. Er moeten nog aardig wat spulletjes gekocht worden, en daarna doe ik wat ik wil. Maar dat zijn privé zaken, en ik vind het maar laf dat hij dat over alle forums verspreid.
Om zijn rit te compenseren, heb ik hem trouwens 60 euro overgeschreven meer dan een week geleden. Mensen die me persoonlijk kennen, weten hoe ik ben en dat ik in de verste verte niet de bedoeling heb om iemand financieel onrecht aan te doen.
I rest my case
- Surferdude
Zoals eerder bij conflicten tussen leden is aangegeven bemoeien de Pieten zich hier niet mee. Wij zijn geen partij en dus niet betrokken. Financiële privé conflicten moeten via de reguliere weg opgelost worden, hetzij onderling of via de rechter.
Beide partijen zijn aan het woord geweest en hebben hier duidelijk hun punt gemaakt. Het is niet aan ons om op grond van de geschreven gegevens een oordeel te vellen. Ieder lid kan hierover verder denken wat hij wil.
Dit topic gaat op slot en we wensen uktotty succes met verkoop van de hardtop.
Beide partijen zijn aan het woord geweest en hebben hier duidelijk hun punt gemaakt. Het is niet aan ons om op grond van de geschreven gegevens een oordeel te vellen. Ieder lid kan hierover verder denken wat hij wil.
Dit topic gaat op slot en we wensen uktotty succes met verkoop van de hardtop.
- Green Goblin
Inmiddels heeft hij de hardtop verkocht.