Gadgets
Moderator: Pieten
- Surferdude
Heren, gedraagt U. Back on topic.
mrgeel wrote:Tuurlijk reed hij ook zonder spoiler maaaaar;
Met Spoiler vele malen betere wegligging, Downforce enz. enz.![]()
Een MR2 zonder spoiler kun je eigenlijk vergelijken met iemand die op 1 been loopt.![]()
ik begrijp dat hij eerst van MRGEEL was en nu van FWE? Vraagje aan beide dan; Die Sebring pijp hoe klinkt hij, als je het met woorden moet beschrijven...FWE wrote:Zou best kunnen. Ik weet niet hoe lang je er mee hebt lopen leuren. Ik heb hem vanaf ongeveer september 2006 ???
ik vind de originele pijp wel erg stil, je hoort echt nauwelijks wat haha, ik ben op zoek naar een wat luidere pijp, daarmee bedoel ik dat hij wel lekker sportief mag klinken maar niet 'te' aanwezig moet zijn.
Ik heb zelf een dubbele TTE uitlaat, als het motortje eenmaal warm is geeft die een heerlijk geluidje.
Op Youtube zijn overigens een hoop geluidsfilmpjes te vinden van diverse uitlaten op een MR2
Op Youtube zijn overigens een hoop geluidsfilmpjes te vinden van diverse uitlaten op een MR2
want hij hoorde zijn uitlaat bijna niet
ik heb een aftermarketpijp er onder en een skytune is er niks bij
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Kom maar langs, ik heb nog wel een originele liggen. Verpats je die herrieuitlaat aan een jong gastje....
Sherwin of zo....
Sherwin of zo....
je weet het he
hoe ouder hoe gekker
- Green Goblin
hoe dover...
Het is een los sierstuk van AutoStyle, maar de sticker is wel orgineel Sebring.
@Heren;
Volgens mij zijn er meer factoren die mee spelen om een drempel wel of niet te raken, bv. de schokbrekers.
Ik had het probleem met mijn SW20 dat ik vrijwel geen enkele drempel meer kon nemen zonder hem te raken met mijn Kaminari lip.
Nieuwe schroefset eronder laten monteren welke stugger geveerd is.
Probleem is opgelost.
Succes, GEEL8)
@Heren;
Volgens mij zijn er meer factoren die mee spelen om een drempel wel of niet te raken, bv. de schokbrekers.
Ik had het probleem met mijn SW20 dat ik vrijwel geen enkele drempel meer kon nemen zonder hem te raken met mijn Kaminari lip.
Probleem is opgelost.
Succes, GEEL8)
mrgeel wrote:Het is een los sierstuk van AutoStyle, maar de sticker is wel orgineel Sebring.![]()
![]()
![]()
@Heren;
Volgens mij zijn er meer factoren die mee spelen om een drempel wel of niet te raken, bv. de schokbrekers.![]()
Probleem is opgelost.![]()
Succes, GEEL8)
Correct Hannes, ach verder laat maar gaan joh.
btw die vleugel die jij had destijds op je spyder, die was niet in NL te krijgen?
Mattheus wrote:Ik heb zelf een dubbele TTE uitlaat, als het motortje eenmaal warm is geeft die een heerlijk geluidje.
Yep klopt, ook vd remus.
In een ander topic staat ie volgens mij ook gepost.
mrgeel wrote:@Heren;
Volgens mij zijn er meer factoren die mee spelen om een drempel wel of niet te raken, bv. de schokbrekers.![]()
Probleem is opgelost.![]()
Succes, GEEL8)
Goed punt!
Maar.... Als je schokbrekers van zichzelf zo soft zijn, of zo ver heen door slijtage, dat de auto erg ver inveert. Dan zou je dat deels kunnen opvangen met je rijstijl.... Iets eerder en dus minder abrubt remmen voor een drempel, zodat de auto minder neiging heeft tot inveren. Of je bent gewoon ver over de vervangdatum van je schokbrekers heen. Want volgens mij zijn MR2's standaard niet te soft geveerd
*pakt chips en bier en hoopt op nog zeker 10 pagina's onzinnige discussie voordat Arthur ingrijpt*;D
El Butre wrote:*pakt chips en bier en hoopt op nog zeker 10 pagina's onzinnige discussie voordat Arthur ingrijpt*;D
Zeg El;
Als jij nu gaat beweren dat ik onzinnig aan het schrijven ben, wil ik die zak chips wel even over je oren trekken hoor!!!!:boos:
Groetjes, GEEL:kus:
Schuif eens op, kom ik met borrelnoten en cola erbij zitten....
Het onverwachte, echter meest voor de hand liggende link:
http://www.remus.nl
http://www.remus.nl
- Green Goblin
Prijzig zo'n Remusje.
Green Goblin wrote:Prijzig zo'n Remusje.
en ik denk dat de TTE mooier staat op mijn auto, aangezien ik hem zo laat qua skirt