Gadgets

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Surferdude
Heren, gedraagt U. Back on topic.
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
mrgeel wrote:Tuurlijk reed hij ook zonder spoiler maaaaar;

Met Spoiler vele malen betere wegligging, Downforce enz. enz.:foto-ani:

Een MR2 zonder spoiler kun je eigenlijk vergelijken met iemand die op 1 been loopt.:eten:

Image
FWE wrote:Zou best kunnen. Ik weet niet hoe lang je er mee hebt lopen leuren. Ik heb hem vanaf ongeveer september 2006 ???
ik begrijp dat hij eerst van MRGEEL was en nu van FWE? Vraagje aan beide dan; Die Sebring pijp hoe klinkt hij, als je het met woorden moet beschrijven...

ik vind de originele pijp wel erg stil, je hoort echt nauwelijks wat haha, ik ben op zoek naar een wat luidere pijp, daarmee bedoel ik dat hij wel lekker sportief mag klinken maar niet 'te' aanwezig moet zijn.
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Ik heb zelf een dubbele TTE uitlaat, als het motortje eenmaal warm is geeft die een heerlijk geluidje.
Op Youtube zijn overigens een hoop geluidsfilmpjes te vinden van diverse uitlaten op een MR2
erikmr
8) hans had de spioler om hem beter te kunnen aanduwen ;D
want hij hoorde zijn uitlaat bijna niet
ik heb een aftermarketpijp er onder en een skytune is er niks bij ;)
Green Goblin
Kom maar langs, ik heb nog wel een originele liggen. Verpats je die herrieuitlaat aan een jong gastje....

Sherwin of zo....;D
erikmr
8) hmmmm
je weet het he
hoe ouder hoe gekker ;)
Green Goblin
hoe dover...
FWE
Ik lul al aardig mee !
dat is grappig, Zo is iedereen ruzie aan het maken en zo zie ik opeens mijn auto voorbij komen.

Uitlaat is volgens mij een sierstuk, In ieder geval maakt ie een beschaafd geluid.
mrgeel
Het is een los sierstuk van AutoStyle, maar de sticker is wel orgineel Sebring.;D ;D ;D

@Heren;

Volgens mij zijn er meer factoren die mee spelen om een drempel wel of niet te raken, bv. de schokbrekers.::)

Ik had het probleem met mijn SW20 dat ik vrijwel geen enkele drempel meer kon nemen zonder hem te raken met mijn Kaminari lip.
Nieuwe schroefset eronder laten monteren welke stugger geveerd is.
Probleem is opgelost.:applaus-smiley:

Succes, GEEL8)
Sjerief
mrgeel wrote:Het is een los sierstuk van AutoStyle, maar de sticker is wel orgineel Sebring.;D ;D ;D

@Heren;

Volgens mij zijn er meer factoren die mee spelen om een drempel wel of niet te raken, bv. de schokbrekers.::)

Ik had het probleem met mijn SW20 dat ik vrijwel geen enkele drempel meer kon nemen zonder hem te raken met mijn Kaminari lip.

Succes, GEEL8)

Correct Hannes, ach verder laat maar gaan joh.
btw die vleugel die jij had destijds op je spyder, die was niet in NL te krijgen?
Mattheus wrote:Ik heb zelf een dubbele TTE uitlaat, als het motortje eenmaal warm is geeft die een heerlijk geluidje.
Op Youtube zijn overigens een hoop geluidsfilmpjes te vinden van diverse uitlaten op een MR2

Yep klopt, ook vd remus.
In een ander topic staat ie volgens mij ook gepost.
Ewoud
mrgeel wrote:@Heren;

Succes, GEEL8)

Goed punt!

Maar.... Als je schokbrekers van zichzelf zo soft zijn, of zo ver heen door slijtage, dat de auto erg ver inveert. Dan zou je dat deels kunnen opvangen met je rijstijl.... Iets eerder en dus minder abrubt remmen voor een drempel, zodat de auto minder neiging heeft tot inveren. Of je bent gewoon ver over de vervangdatum van je schokbrekers heen. Want volgens mij zijn MR2's standaard niet te soft geveerd ;)
El Butre
*pakt chips en bier en hoopt op nog zeker 10 pagina's onzinnige discussie voordat Arthur ingrijpt*;D
Sjerief
we doen ons best ;D
mrgeel
El Butre wrote:*pakt chips en bier en hoopt op nog zeker 10 pagina's onzinnige discussie voordat Arthur ingrijpt*;D

Zeg El;

Als jij nu gaat beweren dat ik onzinnig aan het schrijven ben, wil ik die zak chips wel even over je oren trekken hoor!!!!:boos:

Groetjes, GEEL:kus:
Sjerief
Voel een Knabbel en babbel battle..
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Schuif eens op, kom ik met borrelnoten en cola erbij zitten....
Sherwin
weet iemand nog een adresje waar die TTE/Remus te krijgen zijn... volgens mij worden ze zeldzaam!
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Het onverwachte, echter meest voor de hand liggende link:
http://www.remus.nl
Green Goblin
Prijzig zo'n Remusje.
Sherwin
Green Goblin wrote:Prijzig zo'n Remusje.
:::| ja had niet verwacht dat hij zo duur was, was te laat een paar weken terug, anders had ik een TTE einddemper gekocht, stond voor een zacht prijsje op marktplaats... ik denk dat ik maar zoiets afwacht want dit is wel erg veel

en ik denk dat de TTE mooier staat op mijn auto, aangezien ik hem zo laat qua skirt
Post Reply