http://link.marktplaats.nl/432474568
Voor 2000 euro niet duur. Alleen de kilometerteller moet nog worden gerepareerd, volgens de verkopende partij..
Kent iemand deze auto?
Wie kent deze SW20?
Moderator: Pieten
7 eigenaren vanaf 2005, dan zou ik er ver bij wegblijven. 
Dat had ik nog niet eens gezien! Huidige eigenaar is trouwens iemand van een jaar of twintig (lang leve hyves
)
Wat een gelul!!!
als de vorige 6 of 7 (wellicht liefhebbers gezien de KM stand) eigenaren kinderen hebben gemaakt en er nu dus geen plaats is voor een 2e auto en deze dus moet verkopen, wil nog niet zeggen dat het gaat om een slechte auto!
Wat een cijferneukers zijn de hollanders toch!
kijk het ding eerst in het eggie om een oordeel te kunnen geven!
BTW het is een auto van 19 jaar oud! gek he dat deze 7 eigenaren heeft gehad...
als de vorige 6 of 7 (wellicht liefhebbers gezien de KM stand) eigenaren kinderen hebben gemaakt en er nu dus geen plaats is voor een 2e auto en deze dus moet verkopen, wil nog niet zeggen dat het gaat om een slechte auto!
Hij heeft in vijf jaar zeven eigenaren gehad! Hij is toen geimporteerd. 
ROB-E wrote:Wat een gelul!!!
ben het hier mee eens, en dat hij in 6jaar 7eigenaren heeft gehad, misschien zijn ze geschrokken van wat het beestje kost in onderhoud.... You never know..
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Het is wel de mooiste kleur voor een MR2.....
Wat betreft het aantal eigenaren, als ze Christine heet dan zal ik me pas zorgen gaan maken...

Wat betreft het aantal eigenaren, als ze Christine heet dan zal ik me pas zorgen gaan maken...
Is logisch, de gemiddelde nederlander is heel gierig en zal wel bezuinigen op onderhoud. Dus achterstallig onderhoud is een reele optie bij nederlandse eigenaren.........Ewoud wrote:Wie weet hoeveel eigenaren die auto al wel niet heeft gehad in het land waar die oorspronkelijk verkocht is, voordat ie naar NL werd ge-exporteerd.
Maar daar valt niemand over, nee alleen over de NL eigenaren... Apart...
-
anneke_lm
Koop de mijnes maar, deze auto heb ik ong 7 jaar gehad wel 3 ton gelopen maar dan weet je zeker dat je een goede auto hebt staat ook op marktplaatsSirhC wrote:http://link.marktplaats.nl/432474568
Voor 2000 euro niet duur. Alleen de kilometerteller moet nog worden gerepareerd, volgens de verkopende partij..
Kent iemand deze auto?
Turqoise bj '93.
Over de prijs moet ik even met mijn vriend overleggen.
Ik denk eerlijk gezegt wel dat er een liefhebber in heeft gereden.
Ik zie een 92+ ondelip die is later gemonteerd, ik zie 94 achterlichten later geplaatst, en tevens zie ik weinig instap schade aan de wang van de betuurders stoel.
Km stand kan kloppen heeft tevens nap......zegt niet alles maar tog.
Ik zou even gaan kijken en let even op dat soort dingen en er even in rijden voordat iedereen deze auto afbrand.
7 eigenaaren zegt helemaal niks dat doet de auto wel als je er even omheen loopt en een stukkie gaat tuffen.
Ik zie een 92+ ondelip die is later gemonteerd, ik zie 94 achterlichten later geplaatst, en tevens zie ik weinig instap schade aan de wang van de betuurders stoel.
Km stand kan kloppen heeft tevens nap......zegt niet alles maar tog.
Ik zou even gaan kijken en let even op dat soort dingen en er even in rijden voordat iedereen deze auto afbrand.
7 eigenaaren zegt helemaal niks dat doet de auto wel als je er even omheen loopt en een stukkie gaat tuffen.
Er komt binnenkort nog een 1991 te koop, compleet roestvrij, met een erg recentelijk door Willie Hermans overhaulde techniek met alle randdelen nieuw, goed basis blok en gereviseerde cilinderkop e.d. (recente kosten al 4 mille dus...)
Valt wel in een wat hogere prijsklasse, oh ja, hij is zwart.
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Ken meer van deze blokken, is dus ook geen garantie.MarcoTwo wrote:Er komt binnenkort nog een 1991 te koop, compleet roestvrij, met een erg recentelijk door Willie Hermans overhaulde techniek met alle randdelen nieuw, goed basis blok en gereviseerde cilinderkop e.d. (recente kosten al 4 mille dus...)