Originele Cruise Control?

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Remcovdloo
Ik lul al aardig mee !
Mede Coureurs,

Een tijd geleden heb ik Olav's Mr2 overgekocht en ik ben er zeer tevreden mee!! :dux-blij_thumb-up: Heb laast wel een topic aangemaakt over m'n emmer die spontaan ophield met rijden, maar dat bleek de bobine te zijn en is nu opgelost.
Nu wordt de emmer steeds meer eigen, en zou ik er graag cruise control in willen laten bouwen (en nee geen baksteen op 't gaspedaal;D ).
Weet iemand of de kabelboom van een MR2 SW20 uit '94 voorbereid is op cruisecontrol? Er zit op mijn knipperlicht/ruitewisser-unit al een uitsparing met plaatje waar de originele cruise hoort te zitten..
Alvast bedankt vanuit Drunen!!
Leliev
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Je dashboardkabelboom is als t goed is wel plug&prey. De autokabelboom moet echter vervangen worden.
Kijk in de stekker van je knipperlicht/ruitenwisserunit even of de bekabeling aan de kant van de auto er al zit. In dat geval weet je zeker dat de dashboom goed is.

Alvast veel succes vanuit Den Haag!!
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Remcovdloo wrote:Mede Coureurs,

Een tijd geleden heb ik Olav's Mr2 overgekocht en ik ben er zeer tevreden mee!! :dux-blij_thumb-up: Heb laast wel een topic aangemaakt over m'n emmer die spontaan ophield met rijden, maar dat bleek de bobine te zijn en is nu opgelost.
Nu wordt de emmer steeds meer eigen, en zou ik er graag cruise control in willen laten bouwen (en nee geen baksteen op 't gaspedaal;D ).
Weet iemand of de kabelboom van een MR2 SW20 uit '94 voorbereid is op cruisecontrol? Er zit op mijn knipperlicht/ruitewisser-unit al een uitsparing met plaatje waar de originele cruise hoort te zitten..
Alvast bedankt vanuit Drunen!!
Remco,

Dat gaatje is niet van de originele cruise control maar van een aftermarket die ik zo lelijk vond dat ik hem heb verwijderd destijds :P. Ik gebruikte hem toch nooit. Kabels waren ook niet weggewerkt in de motorruimte enzo...

Alles nog tip top met de emmer?
Remcovdloo
Ik lul al aardig mee !
PM;)
base86
Ik lul al aardig mee !
De originele CC van een sw20 zit rechts aan de zijkant van het stuur (Tussen de ruitewisserhendel en de stuurrand). Hier zit als het goed is een vierkant klepje wat je eruit kan wippen. Of dus een CC hendeltje.
stampertje
Zere vingers van het typen..
ik ben hier ook mee bezig geweest, en ben er mee gestopt. onderdelen zijn nl moeilijk aan te komen, en als ze zijn aan te komen zijn ze van een turbo en daar heb je dan niks aan. hier heb je een overzicht van wat je nodig hebt NAAST de kabelboom ;)

Image
Post Reply