Te koop: veel leuke onderdelen + auto (3SGTE, 4AGE, aw11)

Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd!
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

evgeniy1987
Goede dag.

Helaas, door omstandigheden, moet ik mijn spullen verkopen.

Het zijn er veel, ik probeer niets te vergeten.

Complete 3S-GTE motor van een ST215. Met alles wat nodig is om hem te laten lopen (lopend gekocht bij Ad). Met een mr2T versnellingsbak. Met de 2-delige aandrijfas. De 1-delige aandrijfas was helaas van een onbekende auto, fout geleverd. Ik heb 2 nieuwe homokineten van een celica ST185, ze passen in de fusees van aw11, en op de aandrijfassen van mr2T.
Tevens heb ik nog een setje F1 licht vliegwiel + koppeling (drukgroep, plaat en druklager), aangezien de ST215 een automatische versnellingsbak had.
Tevens heb ik nieuwe waterpomp, distributieriem en de spanner er van.
Ik heb de motorsteunen niet compleet. Nooit compleet gehad..

prijs motor + bak + as + nieuwe riem, spanner en pomp = 2600
vliegwiel + plaat + drukgroep + druklager = 350

Image

Image

Image

De homo's zijn in de fusees gestoken, zodat de wiellagers achter niet kapot gingen tijdens het slepen:

Image

voor de nieuwe homokineten wil ik graag 170 euro

De oude motor: 4age. met in principe alle kabels die meekwamen, bak en assen. De synchromesh-ring van de 2e versnelling is waarschijnlijk op. Er zit wel een licht vliegwiel op, redelijk nieuwe koppelingsplaat, drukgroep en druklager. Kilometerstand van de auto was ongeveer 230000.
prijs 200 euro?

Image[/url]

foto van aandrijfassen:

Image

Tevens te koop:

Celica GT4 voorremmen, De klauwen zijn van een sloper uit HongKong, lijken in redelijke staat te zijn. De schijven zijn van EBC, van 5x100 naar 4x100 gemaakt, afgedraaid tot 300mm diameter, en naafgat aangepast, zodat er een ring in kan (aw11 naven zijn 54.1mm, ST205 naven zijn 55mm ). Ik heb 4 ringen, op de foto is er 1 te zien.

prijs 1100.

Image

super speciale uitlaat
met die uitlaat heeft men dus een 4-2 uitlaat systeem, niet 4-1 of 4-2-1 zo als het gebruikelijk is. Hij maakt een gruwelijk geluid, lijkt een beetje op een Ducati. De uitlaat past heel goed op de rest van de auto (origineel spruitstuk, ophanging). Hij is roestig, maar nog prima te redden. De auto rijdt prettig met de uitlaat. Het is speciaal ontworpen om de prestaties te verbeteren.

prijs 300

Image

http://www.youtube.com/watch?v=goHzR47r2Ck

http://www.youtube.com/watch?v=VW6YzLo4o5s

Een cilinderkop voor 4age, met afgedopte injectorgaten. ooit gekocht om er wat leuks van te maken.

Image

prijs 50 euro?

Tevens te koop:

aw11. Bouwjaar '86. Kenteken PN-FJ-27. De auto was in een zeer slechte staat toen ik hem kocht. Langzaam maar zeker heb ik de rotte plekken geprobeerd op te knappen, en de auto is helemaal leeg gehaald. Mijn bedoeling was om er de 3s-gte in te bouwen, maar helaas moet ik opgeven.

De auto heeft al jaren geen APK. Er zitten geen motorsteunen in .. vrijwel geen interrieur. Hij was heel rot, en is niet echt mooi gelast. Hij is leuk voor de cross, maar het wordt gewoon te duur om er een straat auto van te maken. Heeft bijvoorbeeld een barst in de ruit wat een afkeurpunt is voor de APK. ik heb er vertrouwen in dat het lassen goed is gebeurd, hij zal niet (meteen :P ) uit elkaar vallen...

Wel zit er op de auto BC Sports vering (verstelbaar in hoogte, 32stappen verstelbare demping), voor en achter stabilisatorstangen van ST Suspensions, rode polyurethane rubbers en alle mogelijke fuseekogels en zo zijn nieuw!

Uiteraard zijn de onderdelen los te koop, maar dan graag als het kan in ruil voor de oude van u, anders heb ik een auto zonder poten.

Voor de auto wil ik graag 200 euro of zo, want de carrosserie is gewoon echt niet mooi. De andere apullen daarentegen waren duur.

Vering 800 euro.
Stabilisatorstangen 700 euro.
Alle draagarmen inclusief rubbers en fuseekogels 500 euro.

fotos van de auto.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

stukje uitleg:

de auto moest gesleept worden van Sittard naar Heerlen. Hij was blijkbaar rot bij de voorkant, waardoor de sleepoog, samen met de bumper, los kwam. en we deden best voorzichtig met slepen..

de vering, compleet vernieuwde rubbers en stabilisatostangen zijn niet veel gebruikt.. ik heb het ar op gezet, een paar weken mee gereden en toen is de auto weg gezet om 3s-gte in te leggen.

Voor vragen alstublieft mailen naar evgeniy1987@hotmail.com

De spullen en de auto zijn in Heerlen (Zuid Limburg).

LET OP.
ik wil graag een Golf 2 diesel (oldtimer) gaan rijden. (ja, ik ben een verrader, het spijt me.. maar ik zit nou een maal even moeilijk financieel. Ik moet elke week naar school in Arnhem, en met mijn Honda CRX is het gewoon te duur.Dan is een Golf 2 diesel, als oldtimer, een mooie en potentieelvolle oplossing voor mij )

Dus, mocht er iemand een Golf 2 GTD 3-deurs willen ruilen voor (een combinatie van) spullen, heel graag. Uiteraard, hoe mooier de Golf, hoe duurder die eigenlijk zou zijn om te kopen, en hoe meer spullen ik er voor wil weggeven.

tevens staat de auto gewoon op de openbare weg, dus ik kan niet echt een motorkap verkopen of zo, want dan valt ie te veel op.

Met vriendelijke groeten

Evgeniy
Peerke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: ZZW30
Te Koop, MR2 onderdelen Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!
Surferdude
En ook welkom hier trouwens..

En wat Peerke zegt, voeg even prijzen toe, dan mag de advertentie blijven staan.
evgeniy1987
sorry voor een incomplete post.. mijn moeder was lastig aant doen.. dus ik was het haastig aant het doen.
ik ga de prijzen erbij zetten, en de fotos van de auto komen nog.
TRD2000
Type MR2: AW11
Fotos van de AW11 wil ik wel even zien als het kan.
Groeten
TRD2000 (wim)
SpeedDevil
vliegwiel en drukgroep enzo zijn voor een mr2 turbo bak?
evgeniy1987
Vliegwiel is gewoon voor 3S motoren ..
drukgroep past op dat vliegwiel, waarschijnlijk ook op een origineel vliegwiel (zou niet weten waarom ze het anders zouden maken, heb het echter niet kunnen proberen aangezien ik nooit een origineel vliegwiel heb gezien)

koppelingsplaat past op de priseas van de mr2 turbo bak (E154 als ik me niet vergis?) .. wellicht zijn er andere3 snelle toyota's ( GT4 of zo) waarvan de bak een priseas heeft met dezelfde splines.. maar dat weet ik niet.

fotos van de auto staan erop
TRD2000
Maak eens een mooi prijsje voor de raamlijst van de voorraam en de lijsten en rubbers van de deuren (tussen deur en dak)
En eventueel ook het dak.
Groeten
TRD2000 (wim)
mr2 jaw
hallo ik heb wel belang bij het complete dak
metons@live.nl
evgeniy1987
mijn excuses voor de lange afwezigheid .. ik kreeg het ff niet geregeld..

zo als gezegd, ik kan geen plaat-delen van de auto verkopen, omdat hij buiten staat. Ik heb geen garage of wat dan ook om een halve auto te kunnen opbergen.
mrud
Ik lul al aardig mee !
Ik probeer al 2 weken contact te krijgen met deze persoon, PB's of mail wordt niet op gereageerd.
Weet er iemand hoe ik hem kan contacteren?

Groeten

Mrud
Post Reply