ey,
Ik heb een vraagje, mijn gaskabel is gerafeld en nu wil ik er dus graag een nieuwe inzetten voordat die breekt en ik ergens stil sta. Nu werd mij op mijn werk verteld dat dit mij €150,- (ex. arbeid, inkoopprijs) ging kosten. Dit is dan het gehele systeem. (binnenkabel, buitenkabel, beugel op de motor, systeem bij het pedaal enz..) Weet een van jullie of de binnenkabel ook los te vervangen is?
Gr Mark
gaskabel vervangen
Moderator: Pieten
-
Juuzed[FM]
Hey gozer,
Ik heb toevallig het zelfde probleempje:-/,
ik kwam er afgelopen zaterdag achter toen mijn emmer 3000rpm bleef draaien...
dat was ff schrikken.
Ben ook ff naar de dealer gegaan want brezan verkoopt dat nie.. en ben me ook een hoedje geschrokken 151 EURO en dan nog EX btw:::|
Heb dus zelf maar een binnen kabel gehaald en dat moet echt wel werken als je maar zorgt dat die kabel 2mm dik is en je ze voorziet van goed passende tonnetjes. Als je voordat je de nieuwe kabel er in stopt de buiten kabel lekker smeert loopt het zaakie lekker gesmeert en moet het geen problemen opleveren.
Zo ben je dus voor nog geen 10 euro klaar(voor mij helemaal want de kabel heb ik voor niks
Duzz ik wens je succes want het is wel even pielen met die tonnetjes.
Grtzz Joost
Ik heb toevallig het zelfde probleempje:-/,
ik kwam er afgelopen zaterdag achter toen mijn emmer 3000rpm bleef draaien...
Ben ook ff naar de dealer gegaan want brezan verkoopt dat nie.. en ben me ook een hoedje geschrokken 151 EURO en dan nog EX btw:::|
Heb dus zelf maar een binnen kabel gehaald en dat moet echt wel werken als je maar zorgt dat die kabel 2mm dik is en je ze voorziet van goed passende tonnetjes. Als je voordat je de nieuwe kabel er in stopt de buiten kabel lekker smeert loopt het zaakie lekker gesmeert en moet het geen problemen opleveren.
Zo ben je dus voor nog geen 10 euro klaar(voor mij helemaal want de kabel heb ik voor niks
Duzz ik wens je succes want het is wel even pielen met die tonnetjes.
Grtzz Joost