Ervaring Aerotrenz borderstyle vb?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
T-Barry

Ervaring Aerotrenz borderstyle vb?

Bericht door T-Barry »

hey

Ik ben van plan om de borderstyle voorbumper te bestellen. Nu heb ik hem zien staan op de site: http://www.showoffimports.nl en nu vraag ik me af of dit een goeie is.

Alle informatie is welkom! vooral over de pasvorm, wil eigenlijk nix hoeven aanpassen. En of er nog evt alternatieven zijn bijv andere merken oid maar wel de border look.

Er staat namelijk wel 100% pasklaar maargoed miss zijn er nog goedkopere alternatieven die net of nog beter zijn... :)

Graag hoor ik van jullie!

Gr Barry!

Link naar product: http://www.showoffimports.nl/customer/p ... t=0&page=1
xplorer

Bericht door xplorer »

haha prijs valt nog reuze!! mee ik heb er een van 680 euro en die past nog voor geen meter...
T-Barry

Bericht door T-Barry »

xplorer schreef:haha prijs valt nog reuze!! mee ik heb er een van 680 euro en die past nog voor geen meter...
en dat is hetzelfde model?
jacob

Bericht door jacob »

All Aerotrenz product have a 100% fitment guarantee. Most items are pre-drilled and can be installed right away. No modification's needed.

lijkt me een duidelijk verhaal toch ;D

en ja ik geloof ook in Sinterklaas ;D
T-Barry

Bericht door T-Barry »

dus ze zeggen dat het wel past maar dat is dus niet zo? of zijn het kleine aanpassingen die je nog moet doen?
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

"Pasvorm garantie" geven heel veel bedrijfen...
Of je hier daadwerkelijk waarde aan moet hechten is een 2de...

Wat ik tot nu toe in me handen heb gehad van Aerotrenz was lang nog niet zo heel slecht!

Aanpassen moet je altijd, Mocht je hierbij hulp nodig hebben moet je maar een gil geven!
The Honda Kit

Bericht door The Honda Kit »

neosdesign past nog beter dan origineel ... en slechts 3 fracties duurder ...
T-Barry

Bericht door T-Barry »

Nome schreef:"Pasvorm garantie" geven heel veel bedrijfen...
Of je hier daadwerkelijk waarde aan moet hechten is een 2de...

Wat ik tot nu toe in me handen heb gehad van Aerotrenz was lang nog niet zo heel slecht!

Aanpassen moet je altijd, Mocht je hierbij hulp nodig hebben moet je maar een gil geven!
ok tnx! dan ga ik deze bumper bestellen...
Maar heb hiervoor een Suzuki swift gti gehad en deze toen ook helemaal uitgebouwd. Maar die bodykit die ik daarvoor had besteld paste perfect zonder enige aanpassingen!!
Was spul van Fibersports (http://www.fibersports.nl) misschien ken je het wel..

fotos van mn vorige auto met de kit:

Afbeelding

Afbeelding

Kleine aanpassingen zal nog wel lukken maar ik heb ook wel verhalen gehoord dat ze complete bumpers doormidden moesten zagen en stukken er tussen moesten halen om zo de goede pasvorm te krijgen.
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten ;D

Magoed ik ga deze bumper dan bestellen!
tnx voor de info!

Gr Barry!
Frenklin

Bericht door Frenklin »

ga voor een urethane deze kan wat stootjes hebben die jij nu bedoelt is mischien een paar euro goedkoper maar zeker geen aanrader.

Mail me maar voor een prijs :) ik ken deze aan je leveren

vraag maar aan etter die heeft dezelfde bumper gehad van me wat hij er van vond
T-Barry

Bericht door T-Barry »

Frenklin schreef:ga voor een urethane deze kan wat stootjes hebben die jij nu bedoelt is mischien een paar euro goedkoper maar zeker geen aanrader.

Mail me maar voor een prijs :) ik ken deze aan je leveren

vraag maar aan etter die heeft dezelfde bumper gehad van me wat hij er van vond
you've got mail!
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Ik heb de afgelopen jaren ook een flink aantal verschillende gruwelijk slechte bumpers/skirts pas moeten maken...
Overgens ging dat niet om mr2's ofzo...
Urethane kan idd tegen een stootje...maar dan moet hij wel 100% zijn kwa pasvorm aangezien je een urethane bumper niet zomaar ff aanpast!!
Daarvoor is glasvezel weer ideaal;)


Grtz
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

leuk swiftje btw;)
The Honda Kit

Bericht door The Honda Kit »

misschien vertel ik nou onzin hoor ... maar ik meen me te herinneren dat de gemiddelde spuiter je zal vervloeken als je met urethaan spul aankomt , geloof dat ze hier niet zo heel blij mee zijn .... maar kan ook zin dat het een ander materiaal was... i.i.g de moeite waard om eerst even uit te horen.
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Urethane wil idd nog weleens niet zo goed pakken kwa lak.
Maar een spuiter vervloekt je zoiezo als je met iets anders aankomt dan orgineel...
Komt omdat ze dan meestal nog iets moeten doen om hun geld te verdienen!!
Omdat "tuning's" bumpers in een mal gevormd worden willen ze nog weleens oneffenheden hebben...of heeeeele kleine miniscule gaatjes...oftewel extra werk voor de spuiter!

Zoiezo zie ik het nut niet in van een urethane bumper...
Hijs wat felxibeler dus kan tegen een stootje...als je een stootje hebt moet je toch weer spuiten!
Dus of je nou 3 a 400 meer betaald voor een bumper die tegen een stootje kan, of een polybumper koopt en deze na een stootje voor het spuiten mischien nog iets moet restaureren met glasvezel en poly, maakt het mekaar na een ongelukje niet veel denkik.
+ dat je glasvezel gewoon stukken makkelijker pas kunt maken.

Als je alles bij mekaar optelt zou voor mij de keus niet zo moeilijk zijn!!
T-Barry

Bericht door T-Barry »

De urethane kost ong 100 euro meer, over de pasvorm en spuitklaar maken heb ik Frenklin gemaild. Want spuitklaar maken doe ik zelf met mn vader (bij de swift ook gedaan)
Maar omdat urethane flexibel rubber is (heb ik gelezen) weet ik niet hoe we dat moeten voorbewerken... ik iig niet, heb mn pa nog niet gevraagd...

En idd als je iets er tegenaan krijgt moet je zovizo wel spuiten (vaak wel) magoed het moet niet zo zijn dat de poly bumper nix kan hebben... dat stax een meeuw tegen mn bumper aanvliegt en de halve bumper weg is ;)

Ik wacht even op antwoord van Frenklin!

Gr Barry
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Ligt eraan hoe hard je rijd als je die meeuw tegenkomt...
Uberhaupt moet je om een Meeuw te raken in drenthe aardig zoeken volgens mij maargoed!!:P
En dr komt nog bij...ookal ligt een poly bumper in stukken, hijs bijna altijd nog wel te maken/laten maken.
(of dit afweegt tegen de kosten van een nieuwe ligt aan de schade)
Urethaan kan wel wat hebben maar ook niet ongelovelijk veel, en als die kapot is zul je gewoon een nieuwe aan moeten schaffen!!;)
T-Barry

Bericht door T-Barry »

Nome schreef:Ligt eraan hoe hard je rijd als je die meeuw tegenkomt...
Uberhaupt moet je om een Meeuw te raken in drenthe aardig zoeken volgens mij maargoed!!:P
En dr komt nog bij...ookal ligt een poly bumper in stukken, hijs bijna altijd nog wel te maken/laten maken.
(of dit afweegt tegen de kosten van een nieuwe ligt aan de schade)
Urethaan kan wel wat hebben maar ook niet ongelovelijk veel, en als die kapot is zul je gewoon een nieuwe aan moeten schaffen!!;)
Kraaien wel! en katten die zijn weggelopen van huis, en geen zin meer in het leven hebben en zo maar oversteken.. kon ff nix anders verzinnen dan een meeuw :P

magoed je hebt idd gelijk!

Denk dat het dan toch een poly word!
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Waar ik me drukker om maak hier zijn de reeen!!!!!:X
Maargoed...
Schreeuw maar een keer als je hulp nodig hebt!

Groetuhh
Frenklin

Bericht door Frenklin »

zo te lezen heb je je antwoorden al :) maar zal je nog een prijs mailen voor de andere bumper
T-Barry

Bericht door T-Barry »

Frenklin schreef:zo te lezen heb je je antwoorden al :) maar zal je nog een prijs mailen voor de andere bumper
Heb je een mailtje gestuurd voor de verdere afhandeling!

@ Nome: tnx! zal het in me achterhoofd houden! :) (Y)
Plaats reactie