Yvonne (vrouw van Robbert)..
Moderator: Pieten
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
gecondoleerd, veel sterkte toegewenst
Robbert, gecondoleerd met je verlies, en heel veel sterkte...

-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Gecondoleerd Robbert namens Linda en mij. Heel veel sterkte gewenst, en probeer ook aan je eigen welzijn te denken.
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
Gecondoleerd............
Gecondoleerd Robbert.
Het slechte nieuws heeft mij voor het eerst bereikt terwijl ik met de 'Theo groep' in Zuid Frankrijk was. Heel raar om zo ver van huis te zijn op z'n moment. Het laatste ritje van de week was ter nagedachtenis.
Heel veel sterkte, Erik
Het slechte nieuws heeft mij voor het eerst bereikt terwijl ik met de 'Theo groep' in Zuid Frankrijk was. Heel raar om zo ver van huis te zijn op z'n moment. Het laatste ritje van de week was ter nagedachtenis.
Heel veel sterkte, Erik
- Surferdude
Erg passend en indrukwekkend.ErikV wrote:Het laatste ritje van de week was ter nagedachtenis.
Robbert, ook vanaf onze kans gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.
Van zowel Theo als Arthur kwam het (ook al was het niet geheel vanuit het niets) bericht hard door. Vrijdag hebben we een paar moeilijke momenten gehad (en nu weer).
Nogmaals veel sterkte en je weet dat ook hier de deur altijd open staat (en niet zo ver weg is).
Van zowel Theo als Arthur kwam het (ook al was het niet geheel vanuit het niets) bericht hard door. Vrijdag hebben we een paar moeilijke momenten gehad (en nu weer).
Nogmaals veel sterkte en je weet dat ook hier de deur altijd open staat (en niet zo ver weg is).
- mister bob
- Ik lul al aardig mee !
gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.