Green Goblin wrote:Altijd bereid om een mooie dame uit de brand te helpen he.
Duderstadt 2011
Moderator: Pieten
en christiaan [ krijger ]
met nog 3 personen
- Surferdude
Ga je vrijdag dan nog een ritje naar Torfhaus maken Hans? Wel uitkijken voor de camera's daar he?mrgeel wrote:Wie gaan er donderdag al naar Duderstadt:huh:
Gruss, GEEL8)
Zag vd week dat ik voor het eerst in bijna 5 jaar een mankement aan de MR2 Turbo heb
........ een zwetende koelsysteem pakking
.
vermoedelijk verstandig om daar geen lange "hete" rit mee te maken en heb eigenlijk weinig zin om deze week te sleutelen...
Goeie kans dat ik met mijn andere middenmotor Japanner kom, doe ik daar voor het eerst in 4 jaar bezit ook eens een lange rit mee, val ik bovendien beetje meer op tussen al die MR's
.
Parkeer in dat geval dan ook wel "achter (of is het voor) de kerk", wordt nog druk daar

vermoedelijk verstandig om daar geen lange "hete" rit mee te maken en heb eigenlijk weinig zin om deze week te sleutelen...
Goeie kans dat ik met mijn andere middenmotor Japanner kom, doe ik daar voor het eerst in 4 jaar bezit ook eens een lange rit mee, val ik bovendien beetje meer op tussen al die MR's
Parkeer in dat geval dan ook wel "achter (of is het voor) de kerk", wordt nog druk daar
dan ben ik toch niet de enige met een andere wagenrsevo6 wrote:Zag vd week dat ik voor het eerst in bijna 5 jaar een mankement aan de MR2 Turbo heb........ een zwetende koelsysteem pakking
![]()
![]()
.
Goeie kans dat ik met mijn andere middenmotor Japanner kom, doe ik daar voor het eerst in 4 jaar bezit ook eens een lange rit mee, val ik bovendien beetje meer op tussen al die MR's.
Parkeer in dat geval dan ook wel "achter (of is het voor) de kerk", wordt nog druk daar![]()
![]()
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Ik zeg kampvuur, dit hebben we nog nooit gehad....MR-tin wrote:H0nda takeover in duderstadt!
Toch maar een Prelude zien te regelen.... :p
Die schijnen goed te fikken..
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Maar dan is het te laat.....BST wrote:Ach, honda rijders komen vanzelf een keer tot inkeer..
Vandaag voor de zekerheid de audi maar ff gepoetst en in de was gezet, ding blinkt als nieuw! Niet dat jullie daar iets van gaan merken, gelukkig niet! 
Erg veel zin in dit weekend! 1 minpuntje: Mijn special order voor Duderstadt lijkt te laat te komen
Erg veel zin in dit weekend! 1 minpuntje: Mijn special order voor Duderstadt lijkt te laat te komen