De data krijg ik nog.
Waarschijnlijk ga ik naar Zandvoort
Rij met 4 supercars op een circuit naar keuze
Moderator: Pieten
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
-
miss2
Denk dat dat wel mee valt..DC-R wrote:ik heb begrepen dat je achter een instructeur moet blijven. dus als hij constant met 2000 toeren door de bocht gaat en alleen op het rechte stuk gas geeft hebben de 4 verschillende auto's ook geen zin
Voor de liefhebbers
Deze actie staat nu weer op http://www.1dayfly.com
Alleen wel op de Nordschleife
Deze actie staat nu weer op http://www.1dayfly.com
Alleen wel op de Nordschleife
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
Zijn er nog mensen die a.s. woensdag (3 aug.) op Zandvoort Super Cars gaan rijden?
- Hratt Bíll
- Ik lul al aardig mee !
ik geloof een collega van mij
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
Helaas niet gereden.
De organisatie is erg rommelig.
De ochtendploeg liep 1,5 uur uit. Daarna moest er nog een andere groep rijden en dan kon de middagploeg pas.
Daarbij begon het nog te regenen en werd er alleen maar gereden met de 4wd auto's (Gallardo en R8).
Je had ook de keuze om deze dag te laten zoals hij was en voor een nieuwe afspraak te gaan.
Dit heb ik dus gedaan,
Nu dus wachten op een nieuwe datum.
Van wat ik gezien heb is het rijden wel vet.
De organisatie is erg rommelig.
De ochtendploeg liep 1,5 uur uit. Daarna moest er nog een andere groep rijden en dan kon de middagploeg pas.
Daarbij begon het nog te regenen en werd er alleen maar gereden met de 4wd auto's (Gallardo en R8).
Je had ook de keuze om deze dag te laten zoals hij was en voor een nieuwe afspraak te gaan.
Dit heb ik dus gedaan,
Nu dus wachten op een nieuwe datum.
Van wat ik gezien heb is het rijden wel vet.
Dat heb ik vaker gelezen op andere fora, de planning bij hammer is nog niet echt op niveau lijkt wel.
Jammer vd regen, is toch een stuk minder leuk dan.
Zelf heb ik nog een rit met een formule3 kar tegoed bij hun, die zou 2 weken geleden plaatsvinden op z'voort maar werd afgelast omdat de wagen niet beschikbaar was of hij was stuk ofzo.
Heb nu een nieuwe afspraak staan volgende maand, ben benieuwd
Jammer vd regen, is toch een stuk minder leuk dan.
Zelf heb ik nog een rit met een formule3 kar tegoed bij hun, die zou 2 weken geleden plaatsvinden op z'voort maar werd afgelast omdat de wagen niet beschikbaar was of hij was stuk ofzo.
Heb nu een nieuwe afspraak staan volgende maand, ben benieuwd