Heb even gegoogled maar nog niet direct iets gevonden.
Vroeg me af of iemand wellicht ergens weleens een test gezien of gelezen heeft waarin poetsmiddelen uitgebreid getest worden.
M'n ervaring met poetsmiddelen is veranderd nu ik van een witte naar een zwarte auto ben gegaan. Heb nu heel erg last van druppelvlekken.
De auto staat dan goed in de was maar na het wassen blijven de druppels liggen, na opdrogen worden dit vaak vlekken.
Laatst kwam iemand naar me toe die hele goede ervaringen had met noh2o.
Dit zou vlekken voorkomen.
Iemand hier ervaring mee?
Het mooist zou zijn iets van testen te zien, zie al reacties t duurste middel te moeten kopen, maar is dit ook getest?
Het beste poetsmiddel?? iemand testgegevens?
Moderator: Pieten
Probeer van turtlewax eens de ICE versie. Geeft goede resultaten. Of de Blackbox. Zijn beide erg goed voor zwarte lak. Heb geen directe testresultaten die ik je kan laten zien, maar heb er in de praktijk mooie resultaten mee gezien.
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
bedankt paul, dat ga ik dan eens proberen.

En? Resultaten?
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
Schuurspons.. En jif
Rommandant rood/3/compound is wel vrij grof om veel te gebruiken..
Kom naar de bbq meeting op 3 en 4 september en je auto krijgt op die wijze een complete poetsbeurt van me. Gratis.frankie-turbo wrote:Schuurspons.. En jif
- Green Goblin
Nou Paul, ik ben er wel. Leef je uit !
Ik heb het nu over de Frankie-Turbo manier he..Green Goblin wrote:Nou Paul, ik ben er wel. Leef je uit !
Had ik mijn poetsplank eigenlijk al eens laten zien? Laatst een leuke deal kunnen maken.

http://imageshack.us

http://imageshack.us
- frankie-turbo
Kom dat bij mij in de garage doen dan loop ik achter je aan met een roller en schoolbordverf!Leliev wrote:Kom naar de bbq meeting op 3 en 4 september en je auto krijgt op die wijze een complete poetsbeurt van me. Gratis.
Mag ik daarna me uitleven met stoepkrijt?
Is rood of was rood? 
- frankie-turbo
Leliev wrote:Mag ik daarna me uitleven met stoepkrijt?
jij wel