Uitnodiging club BBQ i.v.m. 10 jarig bestaan The Wild Bunch
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Een beetje getoeter bij een knapperig haardvuur, gezellie!
Ik kan onwijs veel herrie maken..El Butre wrote:FF wild ideetje: Valt er nog wat te musiceren de 3e? Anyone? Als we wat muzikanten bij elkaar kunnen krijgen neem ik m'n sax mee. De Wild Bunch band!
- mr2PUNTfreak
Neem ik deze mee.Dokter Rob wrote:Een beetje getoeter bij een knapperig haardvuur, gezellie!

- Surferdude
FRISBEE's!!! Niet vergeten...
- mr2PUNTfreak
Alleen de stoffen versies, die harde kuntstof frisbees's niet, ben bang voor deuken in mijn tent.Surferdude wrote:FRISBEE's!!! Niet vergeten...
"bestuursleden"
+1
+1
Groningen? WTF!?!
SHit, je hebt het geraden! Ik kom speciaal voor dat doel met de S70 automaat!Dirk wrote:Geef je mooi onze route weg voor de plaatselijke flitsers!??? boetes ook betaald door bestuur wellicht?![]()
Of rijd er een opa voorop zodat we op een rustig zondags tempo kunnen genieten van het landschap?
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
Vaste flitsers staan in je routebeschrijvingDirk wrote:Geef je mooi onze route weg voor de plaatselijke flitsers!??? boetes ook betaald door bestuur wellicht?![]()
Of rijd er een opa voorop zodat we op een rustig zondags tempo kunnen genieten van het landschap?
-
dubbeledraaideur
Is de benzine een beetje fatsoenlijk van prijs? Want als ik van Den Bosch afkom, zal mn auto wel een beetje dorstig zijn
- Surferdude
Het wordt kampeerweer komend weekend zegt Piet P.!!!
Vooruitzichten: Rustig en meest droog weer met zonnige perioden. Eerst vrij koel, later in de week hogere temperaturen.
Vooruitzichten: Rustig en meest droog weer met zonnige perioden. Eerst vrij koel, later in de week hogere temperaturen.
Rustig? Reken daar maar niet op 
- Miss-Mr2-on-LSD
- Ik lul al aardig mee !
Hij gaat lekker met publiciteit hè
Wanneer is eigenlijk duidelijk wie er de luchtballonvaart heeft gewonnen?