Hallo,
Weet iemand of een zww bak past onder een sw 20?
MvG Hans
zww bak onder een sw20?
Moderator: Pieten
Is waarschijnlijk wel passend te krijgen onder de SW20, maar zal zo niet op de 3S-G(T)E bouten.
Is het puur om een 6-bak te hebben? Dan zou je ook naar de EB62 of EA61 kunnen kijken. Deze bouten op de v6 blokken, en volgensmij ook op de 3S blokken. Zit wel erg veel custom werk aan.
Is het puur om een 6-bak te hebben? Dan zou je ook naar de EB62 of EA61 kunnen kijken. Deze bouten op de v6 blokken, en volgensmij ook op de 3S blokken. Zit wel erg veel custom werk aan.
MMaddict wrote:De 62 is een stuk makkelijker werkend te maken als de 61.
DE EA en EB bakken zijn ook een stuksterker als die van een ZZW (komen uit diesels)
EB62 zit zover ik weet alleen op benzine 4 cylinders en heeft ook kortere overbrenings verhoudingen. Deze is inderdaad wel makkelijker te gebruiken in een MR2, maar is volgens mij niet onder europese toyota's geleverd.
Resolve wrote:EB62 zit zover ik weet alleen op benzine 4 cylinders en heeft ook kortere overbrenings verhoudingen. Deze is inderdaad wel makkelijker te gebruiken in een MR2, maar is volgens mij niet onder europese toyota's geleverd.
ben ik zeker min de war met een EA62... er is een 62 diesel dacht ik me te herrineren.