Mijn zwarte veilside te koop.
Moderator: Pieten
zat eerst te kijken voor toyota supras maar die dingen zijn ook haast niet te betalen in brandstof en wegenbelasting verzekering, dus denk dat ik toch voor iets wat normalere auto ga kijken. Maybe lexus IS200 ofzo. Wel de kwaliteit van toyota
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
Neem dan de toyota altezza. 3sge beams :p bijna zelfde auto als is200
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !
ja dat klopt, in japan, geloof de rs400, heeft dus de 200pk? beams motor.
toyota Altezza = Lexus Is200.
Neem wel de RS400? versie dan, voor de beams
Heeft ook de veel mooiere bumpers en een echt hele dikke tellerunit
toyota Altezza = Lexus Is200.
Neem wel de RS400? versie dan, voor de beams
Heeft ook de veel mooiere bumpers en een echt hele dikke tellerunit
- Paul vd Plas
- Ik lul al aardig mee !

deze dus
als ik mijn emmer ooit wegdoe..... (A)
Ja klopt inderdaad die altezza's een beams motor met 210 PK. Maar helaas zijn deze allemaal rechts gestuurd, en uberhaupt zie je deze niet echt in nederland.
Je hebt wel sommige lexus is200 met een TTE compressor. die hebben ook iets van 210 pk. Dan heb je ook nog eens een leuk geluidje
maja waarscheinlijk gaat het gewoon een is200 worden met wellicht in de toekomst een compressor derop, maar dat is in de verre toekomst misschien, voorlopig eerst maar eens wat extra sparen en nog maar even kijken dat ik wat leuks tegenkom.
Je hebt wel sommige lexus is200 met een TTE compressor. die hebben ook iets van 210 pk. Dan heb je ook nog eens een leuk geluidje
maja waarscheinlijk gaat het gewoon een is200 worden met wellicht in de toekomst een compressor derop, maar dat is in de verre toekomst misschien, voorlopig eerst maar eens wat extra sparen en nog maar even kijken dat ik wat leuks tegenkom.
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Is een Alteza RS200 uit mijn hoofd.
Dikke bak. Tot je er een GS300 naast heb gezien
Dikke bak. Tot je er een GS300 naast heb gezien
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Nou de 2 turbo versie zul je op nederlandse bodem weinig tegen komen. Op Pistonheads zie je er af en toe eentje. Maar meeste hebben of de 3 liter V6 of de 4l (of 4,3l) v8.