Nr 2
Moderator: Pieten
- Masacur
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 647
- Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
- Type MR2: SW20/21/22
- Locatie: Japan
Nr 2
Zo, vandaag mijn tweede MR2 gekocht.
De specs:
JDM Rev2 Coupe
3VZ-FE V6
Leer (anders dan mijn oude MR2, maar wel origineel)
Een nette geluidsinstallatie waar alles opaangesloten kan worden wat je maar wilt.
Sportstuurje
Stuurbekrachtiging, wat een verschil (in positieve zin)
Shortshifter
PU bushings en rode TRD verlagingsveren
6 puck racekoppeling (rijdt perfect)
Open uitlaatsysteem
Kouki achterlichten
Japanse originele fabrieksaf fakkel voor als je pech hebt
Wat een geluid en trekkracht
Morgen ga ik weer naar Engeland terug waar die voornamelijk gebruikt gaat worden om naar de Universiteit te komen en over de mooie Engelse (land)wegen te rijden.
Foto's komen morgen wel.
De specs:
JDM Rev2 Coupe
3VZ-FE V6
Leer (anders dan mijn oude MR2, maar wel origineel)
Een nette geluidsinstallatie waar alles opaangesloten kan worden wat je maar wilt.
Sportstuurje
Stuurbekrachtiging, wat een verschil (in positieve zin)
Shortshifter
PU bushings en rode TRD verlagingsveren
6 puck racekoppeling (rijdt perfect)
Open uitlaatsysteem
Kouki achterlichten
Japanse originele fabrieksaf fakkel voor als je pech hebt
Wat een geluid en trekkracht
Morgen ga ik weer naar Engeland terug waar die voornamelijk gebruikt gaat worden om naar de Universiteit te komen en over de mooie Engelse (land)wegen te rijden.
Foto's komen morgen wel.
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
- Type MR2: AW11
- Masacur
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 647
- Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
- Type MR2: SW20/21/22
- Locatie: Japan
Yep die is het (niemand wil RHD, maar ik had het juist nodig), ook vernomen dat Paul Woods aan de swap heeft meegeholpen. Als ik hem niet had gekocht was die aan iemand anders verkocht later die dag.
Vandaag gemiddeld 1 op 10/10,5 gereden naar Engeland, natuurlijk wel voornamelijk snelweg, maar wat een trekkracht dat ie heeft
Vandaag gemiddeld 1 op 10/10,5 gereden naar Engeland, natuurlijk wel voornamelijk snelweg, maar wat een trekkracht dat ie heeft
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
Sherwin schreef:Mooi apparaat heb je daar zeg! Je hebt naast de motor ook voor een kleur-upgrade gekozen die ik!:D
veel plezier ermee!
Masacur schreef:Thanks, laat MMaddict dat maar niet horen
Ben het eens betreft de kleur upgrade.
Maar ik vindt LHD wel zo fijn
Sherwin schreef:hahah, alleen 1 dingetje heb ik er wel op aan te merken!!
dat 'Twin Cam 16 Turbo' spreekt je een beetje tegen heh!:P
hahaha!
Die turbo is gedeeltelijk waar.... hij heeft nog steeds de turbo bak.
Quad Cam 24 Turbo Box
Don't shoot the messenger!
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
Pfff, Dat ik je dit moet voor rekenen.
16 staat voor 16 kleppen, een 3S-GTE heeft 4 cilinders
16/4 = 4 kleppen per cilinder,
een deze V6 heeft ook 4 kleppen per cillinder, en 6 cilinders.
6x4 = 24 kleppen
16 x 2 = 32 (jou idee)
32 - 24 (werkelijke aantal kleppen) = overschot van 12 kleppen...
waar zitten die?
16 staat voor 16 kleppen, een 3S-GTE heeft 4 cilinders
16/4 = 4 kleppen per cilinder,
een deze V6 heeft ook 4 kleppen per cillinder, en 6 cilinders.
6x4 = 24 kleppen
16 x 2 = 32 (jou idee)
32 - 24 (werkelijke aantal kleppen) = overschot van 12 kleppen...
waar zitten die?
Don't shoot the messenger!
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
goos.. het was maar een grapje heh.. alsin er staat nu op 16 kleppen turbo... hij heeft er 24 dus dat klopt nietMMaddict schreef:Pfff, Dat ik je dit moet voor rekenen.
16 staat voor 16 kleppen, een 3S-GTE heeft 4 cilinders
16/4 = 4 kleppen per cilinder,
een deze V6 heeft ook 4 kleppen per cillinder, en 6 cilinders.
6x4 = 24 kleppen
16 x 2 = 32 (jou idee)
32 - 24 (werkelijke aantal kleppen) = overschot van 12 kleppen...
waar zitten die?
dus je kan er net zo goed x2 achter zetten, en dat klopt dan net zo goed niet aangezien hij dan te veel kleppen heeft (en liever te veel dan te weinig).. n.v.m. ik weet dat hij 24 kleppen heeft en een v6
en snap je verhaal hahaah
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89