Rhd Mr2 Na '96

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Rhd Mr2 Na '96

Bericht door Xhermes »

Bij deze zet ik mijn MR2 te koop. Dit omdat ik er met de winter toch niet in wil rijden en toe ben aan wat nieuws. Echter zijn er wel een paar dingen die verholpen moeten worden maar daar is de winter dan mooi voor.

Bad things first :
- Zit geen APK op. Voor de APK zijn 2 nieuwe voorbanden nodig en de handrem moet gangbaar gemaakt worden.

- Koppeling versleten

- Er zit een piep van de stereo in. Deze kan als het goed is verholpen worden met een condensator maar ben hier geen expert in.

- Lichte schade achterbumper en voorlip.

Verder gaat het hier om een Engelse Green Emerald Pearl MR2 T-top uit 1996. Heb deze zelf vorig mei uit Engeland gehaald met 96k miles op de klok ( verhaal hier te vinden http://mr2club.nl/forum/showthread.php? ... ht=Xhermes)

Het blok is een GEN3 3SGE wat nagenoeg geen olie verbruikt. Ik heb nooit bij hoeven vullen tussen de oliewissels door. Wel is de niveausensor stuk wat resulteerd in een oranje lampje wat brand op het dasboard. Verder is er hier en daar wel een klein geluidje van het onderstel maar niks ernstigs. Is met de APK check ook geen opmerking gemaakt over eventuele rubbers oid. Auto is aan de onderkant zo goed als roestvrij op hier en daar een spatje vliegroest na.

Auto is als dagelijkse auto gebruikt en ik heb er ongeveer 30.000 miles mee gereden. Tussen de 5 en de 8.000 miles olie vervangen. Bougies zijn ongeveer 5.000 miles geleden vervangen , brandstof filter ook.

De auto heeft de volgende opties :

- Recaro SR stoelen met originele Recaro frames. Lekker sportief, comfortabel en waren originele optie voor auto's vanaf 98. 1 klein uitzak plekje op de bestuurders kant aan de binnenzijde van de tunnel maar hier heb je geen last van.
- Pioneer Avic D3. Dubbeldin navigatie dmv DVD's ( uiteraard bijgeleverd ) met touch screen en handsfree set. Uiteraard met Bluetooth.
- Nardi stuur
- Greddy pookknop
- Apexi RSM
- Advan RG velgen in het wit. 16x7 en 16x8. De banden achter zijn redelijk nieuwe Hankook RS2 banden.Velgen hebben wel aanslag en zullen voor het goeie opnieuw gespoten/gecoat moeten worden.
- OEM 98+ knipperlichten voor.
- Begin dit jaar nieuwe remklauwen voor. Nieuwe blokken, schijven en remvloeistof.


Pics zeggen meer dan 1000 woorden dus hier wat pics van de auto door de tijd heen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vraagprijs is 3000 euro.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Tomtoyo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 dec 2008, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door Tomtoyo »

eindelijk een zzw30 kopen harm ;)
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Wil je niet die stoelen van je wisselen? :D
Afbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Ik zet hem eerst als geheel te koop. Mocht er niemand voor kopen binnen een week of 3 dan gaat hij in onderdelen eruit. Stoelen zijn dan uiteraard gewoon te koop :) OF wat je kan doen is dat je de hele auto koopt, de stoelen eruit trekt en de rest verkoopt... ;)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:05
Type MR2: AW11

Bericht door Miss-Mr2-on-LSD »

En er is nog een reserve sleutel af te halen in leidschendam.
Karma is a bitch :applaus-smiley: :adhd: :hypocrite:
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Auto word gestript. Hier mag een slotje op!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

Erg jammer, ik vind het echt een mooi '2tje!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Gesloten