Stock bov

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

1998mr2
Sherwin wrote:zullen we een keer naar het oude vliegveld gaan, dat is een sprintplek waar je LEGAAL kan sprinten, afgezet terrein, onder toezicht etc.

ik ben dan aanwezig, ik wil het zien 1998MR2, ik zal er dan staan en dan zal ik het ook filmen en als het echt zo is dat je naast Unda staat en wint zoals je aangeeft, zal ik mijn mr2 laten warmdraaien en tegen je rijden met mijn stock 2zz-ge blokje. Als je wint geef ik dat doe, doe jij dat ook andersom (en bij Unda?)

onder die voorwaarde gaan we dan een leuk afspraakje maken, echter moet het wel met droog weer zijn en ietsjes warmer want ik kan niet zo goed tegen de kou, dat ligt niet aan mijn machine maar aan mijn afkomst ;D

Groet,

Sherwin

moet je wel komen.. ik vind het wel relax

@unda neem ook je dyno sheet mee
1998mr2
shenron wrote:oh ja wat is er leuk aan een mr als je alleen maar met dat racelogic systeem kan rijden.
En vergeten hoe ik moet schakelen is echt de slapste smoes die ik ooit heb gehoord.
Ik snap niet dat meneer ondergronds uberhaupt nog op jouw berichten reageert?? zonde van je tijd man.
wat zou ik dolgraag een mooi bochten stukje willen rijden tegen 1998mr2 hij met turbo en ik met n/a, ik kan niet verliezen want hij is toch vergeten hoe hij moet schakelen.:lach:
ik zou zeggen kom je ook naar de legale race van serwin
krijger
De vorige keer dat we kwamen gebeurde er ook niets.... grote mond, geen daden..

*opent de fles cola*
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Vorige keer was 1998 chuck norris er ook maar er kwam weinig voort uit zijn Racenubcake... Allemaal praatjes maar weinig actie.. Eigenlijk is het ook wel zielig dat je zoveel hulpmiddelen nodig hebt om een auto gewoon recht op de weg te kunnen houden.
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Onder de racers is het wel bekend hoor, echter niet de straatracers want dit is legaal.

Ik zou het inderdaad leuk vinden als Unda zn dyno sheet meeneemt, hij heeft ten minste goed bewijs van de prestaties van zijn machine.

Nog even die extra systemen die je op je mr2 heb gebouwd, gefeliciteerd dat het gelukt is. Meer wil ik er niet over zeggen, dat topic is al gesloten;)

Misschien ook leuk als je eens aanneemt dat andere mensen ook weten waarvan ze spreken, praat anders een keer met iemand mee i.p.v. iemand tegen.

Dus pleum, logicgeval, pleumding... ik ben even het onderwerp van dit topic kwijt.. ohja Standaard BOV.

(ik ben nog steeds aan het wachten op de 400whp dynosheet!)

PS:
1998mr2 wrote:denk dat je erg ga in houden want gewicht van je auto gaat op je achterwielen..
daar hou je op in..
hier bevestig toch dat je in de eerste paar pagina's ongelijk had:kus:
1998mr2
UndaGrwnD wrote:Hahaha weetje wat ik met je af wil spreken, als je hier in de buurt ben bij je garage kom ik ff langs mag je precies zeggen wat je hier boven zegt...ok?
hoe moet ik dit opvatten?
het je het filmpje al
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Als je bij je garage ben, moet je me dat laten weten...dan kom ik je ff dat filmpje laten zien.
Maar dan moetje wel zeggen "bitch, heb je dat filmpje al" dan laat ik dat mooie filmpje je ff goed zien
Sherwin
1998mr2 wrote:hoe moet ik dit opvatten?
het je het filmpje al
Hij bedoelt dat hij je in de realiteit wil confronteren met de dingen die jij in dit topic schrijft. En de achterliggende gedachte is dat hij jou dan weer kan laten weten wat hij ervan vindt.

Hij gaf eerder al aan dat hij zich niet zou kunnen inhouden als hij je zou zien, ik raad je aan om dit aanbod af te slaan (!) en nog even 'manieren' en 'vrienden' te googlen.

groet,

Sherwin
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Nee, heeft een grote bek hier op het forum....maar in het echt piept hij anders.

Dus ik wil dat hij op de zelfde toon met zn "bitch" mij weer vraagt over t filmpje...dan stop ik ff het filmpje in zn maag en dat weet hij precies hoe het zat.

Dus laat me weten wanneer je hier bent dan kom ik.
1998mr2
UndaGrwnD wrote:Als je bij je garage ben, moet je me dat laten weten...dan kom ik je ff dat filmpje laten zien.
Maar dan moetje wel zeggen "bitch, heb je dat filmpje al" dan laat ik dat mooie filmpje je ff goed zien
ow okee dacht dat hij eerder mietjeee zij.
ik daar op bitch.
maar is een kleine moeite het te plaatsen..

ps blijf altijd cool.. ga je harder mee 0.1bar extra
1998mr2
UndaGrwnD wrote:Nee, heeft een grote bek hier op het forum....maar in het echt piept hij anders.

Dus ik wil dat hij op de zelfde toon met zn "bitch" mij weer vraagt over t filmpje...dan stop ik ff het filmpje in zn maag en dat weet hij precies hoe het zat.

Dus laat me weten wanneer je hier bent dan kom ik.
owww wacht je wilt op de vuist.. ehmmm

dit allemaal dat je er uit ben gereden.. sportief blijven gozer..
je krijgt binnen kort weer een kans. dan kan je zelf laten zien aan iedereen hoe hard je ging.

en dat ik alles uit me duimpje komt
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Sportief blijven? En jij zegt dat? Haha, gozer ik hoor het wanneer je hier bent.

Ik kom ff met die vriend van me met ze telefoon waarop de filmpje staat dan kan je zelf zien, en niet janken dat t bewerkt is ofzo.
m4rcu5
Ik lul al aardig mee !
Green Goblin wrote:Ik wacht gewoon tot jullie ook eens door hebben dat het een ordinaire trol is en hem niet meer voeden...
Mag ik Green hierbij ondersteunen met een stukje gepaste usenet cultuur?

Code: Select all

+-------------------+             .:\:\:/:/:.            
         |   PLEASE DO NOT   |            :.:\:\:/:/:.:           
         |  FEED THE TROLLS  |           :=.' -   - '.=:          
         |                   |           '=(\ 9   9 /)='          
         |   Thank you,      |              (  (_)  )             
         |       Management  |              /`-vvv-'\             
         +-------------------+             /         \            
                 |  |        @@@          / /|,,,,,|\ \           
                 |  |        @@@         /_//  /^\  \\_\          
   @x@@x@        |  |         |/         WW(  (   )  )WW          
   \||||/        |  |        \|           __\,,\ /,,/__           
    \||/         |  |         |          (______Y______)          
/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
==================================================================
Humour Disclaimer: Funny or not, some of the above may be intended as humour. No offense is ever intended, but if offended please accept this disclaimer as a blanket apology.
Sherwin
UndaGrwnD wrote:Sportief blijven? En jij zegt dat? Haha, gozer ik hoor het wanneer je hier bent.

Ik kom ff met die vriend van me met ze telefoon waarop de filmpje staat dan kan je zelf zien, en niet janken dat t bewerkt is ofzo.
Hey laat het lekker, iedereen hier weet dat je 't goed doet.

lekker laten gaan, ik pak hem ook nog wel op de sprints.

JONGUH IK HEB EEN UITDRAAI VAN DIKKE 1000PK! Het waren alleen dikke paarden die lopen niet zo goed:*(
1998mr2
Sherwin wrote:Hey laat het lekker, iedereen hier weet dat je 't goed doet.

lekker laten gaan, ik pak hem ook nog wel op de sprints.

JONGUH IK HEB EEN UITDRAAI VAN DIKKE 1000PK! Het waren alleen dikke paarden die lopen niet zo goed:*(
ik zou zeggen verras me maar..
1998mr2
UndaGrwnD wrote:Sportief blijven? En jij zegt dat? Haha, gozer ik hoor het wanneer je hier bent.

als je het hier plaatst . net als die andere.. wat is daar nou moeilijk aan.

wil gewoon dat iedereen ziet en weet wat er zich heeft afgespeelt.

dus de 1998mr2 naam zuiveren.

als je dat niet wilt gaan we toch rijden weer op de legale plaatst.
waar iedereen bij staat ook ammerstol racing
ben het echt zat..
zal me naam daar maar zuiveren..
en die genen die wat tegen de racelogic hebben en lopen te bleren.
kom je dan maar ook overtuigen.
Morris52
Knop gevonden hoor !
@1998mr ik denk dat je beter van naam veranderd ipv je naam te zuiveren, je maakt je onsterfelijk belachelijk zowel in nederland als in Belgie.

Als ne gast van bijna 40j zich op zo'n manier nog moet bewijzen , da zegt genoeg.

En ik vrees als je ingaat op de uitnodiging dat je niet zal winnen met een neuslengte maar dat jouw neus een beetje ingedeukt ga zijn .

Als je het verstandelijk vermogen hebt , dan zal je dit ook wel inzien.

Mvg, Guy
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Daalijk ga je weer janken dat ik t bewerkt heb als ik t hier zet...
krijger
Zuiveren? hahahahaha

Maar In belgie ook belachelijk gemaakt? Daar moet je moeite voor doen!
shenron
krijger wrote:Zuiveren? hahahahaha

Maar In belgie ook belachelijk gemaakt? Dan moet je moeite voor doen!
:applaus-smiley:
Post Reply